news08.net/ads.txt

מתנת יום הולדת מקורית | אחרי שחגג עם החברים במסיבת ענק, שפי ששון תרם אמבולנס למד”א: “נפלה בחלקי זכות מיוחדת”

בכל שנה איש העסקים שפי ששון חוגג יום הולדת בדרך מיוחדת וגרנדיוזית. הוא כבר שבר את כל הפסגות כשערך בשנים האחרונות מסיבות ברביקיו המוניות למאות חיילים וחיילות של צה”ל, חגג עם ניצולי שואה ואזרחים וותיקים, תרם ספרי תורה ועשה מיליון מצוות בסתר. אלא שהפעם הוא שבר אפילו את השיא של עצמו: רכישת אמבולנס למד”א.

“השנה נפלה בחלקי זכות מיוחדת במינה ושעבורי מהווה גולת הכותרת של חיי, אני חוגג 43 שנים ומד״א חוגגים 90 שנה להקמתם התרגשתי מאוד לעשות סיור וללמוד על עבודת הקודש והצלת החיים – ואחרי ששמעתי שלמגן דוד אדום חסרים אמבולנסים, לא יכולתי להישאר אדיש וזכיתי לתרום אמבולנס מאובזר בכל המכשירים מצילי החיים לארגון החשוב והמשמעותי שנוגע בחיי כולנו. רציתי להודות גם לאלי בין מנכל מד״א, לגברת אורלי אריאל וגיל וייזר. אני נושא תפילה למען בריאות עם ישראל ומי ייתן והאמבולנס שלי רק יוביל יולדות לחדרי הלידה”.

ששון הוסיף: “כל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו … זאת המסיבה האמיתית”, כתב ששון, “ישתבח שמו, זכיתי!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן