news08.net/ads.txt

נומרולוגיה | שוקי גבאי – בחירת שם לתינוק

שוקי

מיוחד ל-כל רחובות: הנומרולוג המוביל בישראל, שוקי גבאי, שרבים מתושבי העיר לא עושים צעד בלעדיו, עונה לשאלות הקוראים ומציג מאמר מתחום המספרים מידי שבוע.

היום הרבה אנשים מבינים כמה שם של תינוק חשוב (ראו בתורה: ליעקב הוחלף השם לישראל וכך שמותיהם של שרה ואברהם אבינו). לפי תורת הנומרולוגיה, השם הפרטי הינו תכונה נרכשת, שמחברת את האדם, במקרה זה את התינוק הנולד, לפוטנציאל שלו, לתכונות המולדות שלו, ולסביבה שבה הוא חי.

שם האדם – משמעות ותכונות


שמו של האדם נותן את התכונות המשמשות לו ככלי עבודה להשגת מטרותיו בכל מהלך חייו על מנת להגיע לייעודו. אי לכך, קיימת חשיבות להתאמה בין השם לבין תאריך הלידה לכן ככל שההורים יעשו את ההתאמה הטובה ביותר, כך בעצם יגדילו את סיכויו של ילדם לבחור נכון יותר, להצליח, להגיע לדברים ולהגשימם בדרך הקלה ביותר. לדוגמא: תינוק, אשר בייעודו משתייך לקבוצת המנהלים, רצוי ש”כלי העבודה” שלו, כלומר, תכונותיו יהיו מורכבים משאפתנות, כוחניות ויכולת ביטוי. במידה וייבחר לאותו אדם שם בעל תכונות של רגישות ומופנמות, הרי שבעתיד לאותו תינוק לכשיגדל, יהיה קשה יותר ליישם את שנכתב בייעודו. מכיוון שההורים לא תמיד מודעים לתורה הנסתרת ולכוחן ומשמעותן של האותיות, אנו נותנים ובוחרים לילדינו את שמותיהם מתוך אינטואיציה פנימית אשר מקורה מתוך השראה אלוקית הניתנת לנו.

עוד בימי התנ”ך אנו עדים לשינויי שמות שנעשו לצורך עזרה, הצלחה או שינוי. לדוגמא: השם יעקב מאפיין אדם שונא מריבות, פשרן ורגיש. הדבר בא לידי ביטוי בבריחתו של יעקב מפני אחיו עשיו. בהמשך, ה’ פנה אליו והחליף את שמו לישראל וכך בעצם שינה את תכונותיו לתכונות אסרטיביות יותר- תכונות של בוס/מפקד, הנמנה על נותני ההוראות. בעקבות שינוי תכונותיו של יעקב מפשרן לאסרטיבי- לא ברח עוד יעקב מאחיו עשיו.

דוגמא נוספת: בימי התנ”ך אברהם ושרי לא יכלו ללדת ילדים צאצאים, לכן שינה הקדוש ברוך הוא את שמם והוסיף את האות ה, הנמצאת בתחילת המילה הולדה: אברם שונה ל-אברהם ושרי שונה לשרה. כמו כן, האות ה (השווה בגימטרייה 5, שהיא ספרה המראה על פרסום) הביאה לידי ביטוי וחיזקה את הפוטנציאל הפרסומי של אברהם. מכאן שהשם אינו קובע את גורלו של האדם אלא השם הינו תכונה המשמשת ככלי עזר ומסייעת למימוש הפוטנציאל הרשום בגורלו של האדם.

שאלה:
שמי ענת (השם המלא שמור במערכת), תאריך לידה 9/9/73, התגרשתי לפני שנה ועדיין לא חזרתי לשם המקורי שלי. רציתי לשאול מדוע אני מפחדת לממש את עצמי?, אני לומדת כ”כ הרבה, אבל עדיין אין לי בטחון ועוצמה להוציא את עצמי לאור? בנוסף האם כדאי לי לחזור לשם נעוריי?

תשובה:
ענת היקרה, הזכרת וכתבת שאת לומדת הרבה ותשובתי אלייך היא שאת תלמדי כל חייך כי הלמידה זה אחד הדברים היפים בגורלך כי היא נותנת לך אנרגיה טובה (כמובן שחשוב למקד את הלמידה לתחום שבו תוכלי לממש עשייה). המלצתי היא שתלמדי את תחום הטיפול, תחום שבו תוכלי לתת מענה לאנשים בתחום הבריאותי, הנפשי או הסוציאלי, כאשר את יכולה לבחור בין לימודים אקדמאיים ללימודי תעודה, בהתאם לרצון והיכולת. הנכון ביותר בעבורך הוא שהלקוחות שלך תהיינה נשים או אימהות או ילדים או קשישים. למשל, תחום הקוסמטיקה הרפואית לנשים יכול להיות טוב בעבורך. בתחום הטיפול תוכלי ליישם ולפתח ולהביא לידי ביטוי את תכונותייך הוורבליות, את הרגישות, יכולת ההכלה שבך והאינטואיציה החזקה שלך.

העיתוי הנכון להתחיל לפתח זאת יהיה רק מ- 9/18-9/20; במועד זה, יפתח עבורך חלון ההזדמנויות לכך. לשאלתך לגבי חזרה לשם נעורייך – אכן זה רעיון טוב.

* הנומרולוג שוקי גבאי עוסק בתחום כשלושה עשורים, מייעץ על פי תורת הנומרולוגיה בכל תחומי החיים, מרצה ומלמד קורסי נומרולוגיה בראשון-לציון ובהרצליה. מחבר הספר “החיים על פי הנומרולוגיה”, ומנחה התוכניות : “חוות דעת” ו”מספרים מדברים” בערוץ 10. ניתן להאזין לתכניתו של שוקי בימי חמישי, בשעה 22:00 ברדיו צפון 104.5 FM.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן