news08.net/ads.txt

נומרולוגיה | שוקי גבאי: “זוגיות נבדקת על ידי עיתויים ואיזון בין בני הזוג”

שוקי

מיוחד ל-כל רחובות: הנומרולוג המוביל בישראל, שוקי גבאי, שרבים מתושבי העיר לא עושים צעד בלעדיו, עונה לשאלות הקוראים. יש לכם שאלה? שילחו אלינו אותה בצירוף תאריך לידה, שם מלא וסטטוס זוגי (במידה ויש ציינו את תאריך בן/בת הזוג) לכתובת המייל [email protected]. שימו לב! על השאלה להיות ממוקדת.

הנומרולוגיה מתייחסת למספר מרכיבים בתאריך הלידה של האדם, לפי מרכיבים אלה ניתן לומר ולאבחן את תכונות האופי והפוטנציאל של האדם וכן זמנים ועיתויים לביצוע מהלכים. לכל אדם תקופה של 36 שנות פוטנציאל – התקופה מתחלקת ל-4 מחזורים בני 9 שנים כל אחד, כאשר לכל שנה יש את המשמעות האישית שלה. בכל מחזור שנה ראשונה: התחלות חדשות. שנה שנייה: יצירת קשרים. שנה שלישית: הזדמנויות. שנה רביעית: שנת משוב שנותנת תשובות לגבי שלוש-ארבע השנים שחלפו. שנים שלישית ורביעית מאפיינות גם מעברים. שנה חמישית ושישית שינויים ושינויים משפחתיים. שנה שביעית: משוב ושמיטה, שנה שנותנת תשובות לגבי שבע השנים שחלפו ולגבי השינוי. שנים שמינית ותשיעית הן שנים המאופיינות בהתחזקות והתלבטויות לצורך התחלות חדשות, במחזור הבא.

שוקי שלום, לפני כ- 20 שנה, לאחר פרידה מבן זוג, הייתי אצלך בפגישה שבה אמרת לי בין יתר הדברים כי יהיו לי 2 ילדים. ואכן יש לי 2 ילדים מקסימים. אולם לאחרונה, קיים בי רצון לילד נוסף. האם נכון לנו להביא עוד ילד לעולם?

קיבלתי את מכתבך ולהלן תשובתי:
היות והבאת 2 ילדים, מילאת את חובת הילודה שלך, לכן הבחירה היא בידייך בלבד. באם את ובן זוגך מאד רוצים עוד ילד אז תשקלו בחיוב, באם אתם לא בטוחים אולי תשקלי לחכות לנכד/ה בעתיד שיכול להיות קשור אלייך כמו ילד. בכל מקרה אינך בעיתוי המתאים כרגע, אלא רק מ- 8/19.

שוקי שלום, אני מתלבט לגבי זיווג אפשרי. (שמות ותאריכי לידה שמורים במערכת). אנחנו יחד שנתיים וחושב אם נכון לנו למסד את הקשר כי לאחרונה יש קצת רעשים.

זוגיות נבדקת על ידי עיתויים ואיזון בין בני הזוג. אתה בעיתוי לזוגיות בין גיל 26-32 והכי מומלץ לך בגיל 30, לכן כרגע אתה עדיין לא בשל ועד 4/20 הזוגיות שלך נבדקת ולכן לא מומלץ להתחתן לפני זה. אם תיפרדו עד אז, זה אומר שהגורל לא מאפשר לקשר להתקיים. לבת זוגתך רשומה זוגיות בין גיל 25-33 ולה מומלץ רק סביב גיל 27/28 למסד קשר ולכן גם היא כרגע אינה בשלה. מכאן שהרעשים בינכם הם בחינה לקשר ולזוגיות וכרגע צריך לחכות עד 6/20, כי גם אם יש התאמה בינכם הגורל עדיין לא שם חותמת של זיווג. לכן, לא מומלץ עד 6/20 להתחתן וכרגע הזוגיות עדיין נבדקת ואין חותמת.

 

* הנומרולוג שוקי גבאי עוסק בתחום כשלושה עשורים, מייעץ על פי תורת הנומרולוגיה בכל תחומי החיים, מרצה ומלמד קורסי נומרולוגיה בראשון-לציון ובהרצליה. מחבר הספר “החיים על פי הנומרולוגיה”, ומנחה התוכניות : “חוות דעת” ו”מספרים מדברים” בערוץ 10. ניתן להאזין לתכניתו של שוקי בימי חמישי, בשעה 22:00 ברדיו צפון 104.5 FM. לתיאום פגישת ייעוץ עם שוקי: 09-7717050, [email protected].

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן