מטרת הפגישה הייתה לעדכן את הנשיא הרצוג על פעילותה של העמותה והישגיה מאז הקמתה לפני כחמש שנים.
הד״ר אסתר לוצאטו סיפרה לנשיא על ההישג העיקרי עד כה של העמותה: המאבק להבאת קריית המודיעין לליקית בנגב.
בימים אלה יוזמת העמותה מאבק ציבורי גם בעניין מתן עדיפות לרכבת קלה מבאר שבע לבסיס קריית המודיעין. וכן פועלת למען מתן הטבות מס לתושבי באר שבע וחיזוק העיר באר שבע.
נשיא המדינה יצחק הרצוג הודה לחברי העמותה על פעילותם למען הנגב ואמר שישמח להיות לאוזן קשבת לצרכי התושבים בנגב ולסייע היכן שנדרש.
חברי העמותה עוה״ד אהוד ערב, יוסי בן ישי, משה טרבלסי, רינה רמות, אברהם מימון, וצביקה אלוש הודו לנשיא על אירוחו.
◼️ חדשות מצפה רמון והערבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות דימונה, ערד, ירוחם, ים המלח בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








