בפעילות משותפת של מחלקת פסולת בנייה והשיטור העירוני בעיריית רחובות יחד עם משטרת תחנת רחובות, נתפסו היום שתי משאיות שתכננו לשפוך פסולת בנייה ברחבי העיר.

עיריית רחובות ממשיכה לפעול בנחישות למיגור תופעות של השלכת פסולת בלתי חוקית, למען שמירה על הסביבה ואיכות החיים של התושבות והתושבים.
מהעירייה נמסר: אנו קוראים לתושבים להיות עירניים ולדווח בזמן אמת למוקד העירוני 106 על כל מקרה חשוד.
צפו בתיעוד>>
◼️ הצטרפו לחדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










