=בלשי תחנת רהט של מרחב הנגב, בשיתוף עובדי המכס במעבר רבין, סיכלו הברחת אמצעי לחימה לפזורה הבדואית – 9 אקדחים מסוג גלוק ומחסניות נתפסו במעבר הגבול.
במהלך פעילות ממוקדת בשבועות האחרונים כנגד סכסוכי משפחות ונקמות דם, נחשפה רשת להברחה וסחר באמצעי לחימה מהגבול המזרחי ומצה״ל, המנוהלת על-ידי תושב רהט בשנות ה-30 לחייו.
אמש (א׳), בפעילות של בודקי רשות המיסים-מכס אילת, נעצר החשוד עם שובו מירדן, כאשר ברכבו הוסלקו בדלתות 9 אקדחי גלוק ומחסניות. הוא הועבר לחקירה בתחנת רהט.
המחוז הדרומי של משטרת ישראל ימשיך במאבק הנחוש בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית, כחלק מהמאבק הלאומי לבלימת מעגלי האלימות ונקמות הדם בסכסוכי משפחות – למען חיזוק ביטחון הציבור ושלטון החוק.
◼️ חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








