סמוך למקום שבו נרצח בעלה לפני כ-6 שנים: לורין בת ה-28 נורתה למוות ברכבה ברמלה

לורין תפאל מוסראתי, בת 28, תושבת רמלה, נרצחה הלילה (בין שישי לשבת) בירי ברחוב דני מס בעיר. המניע לרצח טרם הוברר. בעלה של הקורבן נרצח לפני מספר שנים באותו המקום ונבדק האם יש קשר למעשה. על פי החשד, מתנקש ארב לתפאל סמוך לביתה וירה בה מטווח קצר כשנכנסה לרכבה. הרכב ששימש את המתנקש נמצא סמוך לעיר רמלה כשהוא שרוף. 

מהפרטים הראשונים של החקירה שהותרו לפרסום עולה כי הצעירה נמצאה ללא רוח חיים בתוך רכב ברחוב דני מס ונראה כי נורתה עת יצאה מביתה הסמוך ונכנסה למכוניתה. אזרחים ששמעו קול ירי ומצאו אות הזעיקו את מד”א ואת המשטרה. חובש רפואת חירום במד”א שמעון פרש סיפר: “כשהגענו למקום ראינו צעירה מחוסרת הכרה, היא סבלה מפציעות חודרות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה”. כעת מתנהל מרדף אחר כלי רכב חשוד שנמלט מהזירה.

חוקרי המשטרה החלו אוספים ממצאים בזירה ופתחו בחקירת הרצח.

על פי נתוני המעקב של עמותת יוזמות אברהם מדובר ברצח ה-71 במגזר הערבי מאז תחילתה שנה בנסיבות הקשורות לאלימות. מבין כלל הנרצחים 11 הן נשים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן