news08.net/ads.txt

סערה בקרב תושבי שחמון: ״ילדנו אינם בני ערובה של המלונאים בעיר״

את הכותרת הזו מספק לפני זמן קצר אייל סורגיט, יו״ר הנהגת ההורים באילת.

לדבריו של סורגיט, החלטת הממשלה והמלצת משרד הבריאות להטיל סגר לילי בשכונת שחמון הנה מנותקת מהמציאות. ״ילדי שחמון לא בני ערובה של המלונאים בעיר״, זעם סורגיט.  עוד הוסיף כי לא הגיוני שהעיר התיירותית תמשיך לקבל את פני האורחים וילדי שכונת שחמון יישארו בביתהם ללא מערך לימודים. ״דרשנו לאפשר קיום לימודים בגנים ועד כיתה ד׳ ובאם הצעתנו לא תתקבל נפעל בהתאם בשעות הקרובות״.

כזכור לפני זמן קצר ביצעה מערכת חדשות 08 שיחה עם פיקוד העורף אשר הבהיר כי נכון לרגע זה תושבי שכונת שחמון יוכלו לצאת ולהיכנס באופן חופשי מאזור מגוריהם.

לדברי נציגת פיקוד העורף עמה שוחחנו, ״כרגע אין הנחיות מהממשלה לסגר סופי, אני יודעצ שיש על זה דיבור בתקשורת אבל כרגע הכל עובד כרגיל גם אחרי 7 בערב גם על אילת גם על שחמון. זה מאוד דינמי ועלול להשתנות בכל רגע. אחר הצהריים אולי יהיו עדכונים חדשים. נכון לשעה זו המצב כרגיל״.
בהנחה ומטילים סגר איך פועלים?
בדיוק כמו בגל הראשון: תושבי שחמון לא יוכלו להיכנס ולצאת מבתיהם מ-7 בערב ועד 5 בבוקר. תושבים המסיימים את עבודתם בשעות אלו יצטרכו להמציא מסמך חתום מהמעסיק אותו יש להדפיס מפורטל החירום הלאומי – ובאמצעותו יוכלו לעבור את הגבול.
בנושא זה נציין כי עיריית אילת חיזקה את ההודעה המשותפת לשרים ולממשלה – עליו דיווחנו הבוקר ולפיה אילת לא תיסגר חוץ משכונה אחת. מעיריית אילת נמסר כי לא תתאפשר תנועה בין השעות 19:00-5:00, מערכת החינוך בשכונה זו, פרט לחינוך המיוחד, לרבות בתי ספר, גנים, מעונות ומתנ״סים לא תפעל וכך גם הפעילות המסחרית למעט עסקים חיוניים (תרופות ומזון).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן