news08.net/ads.txt

עובדי מלונות רבים הודיעו למנהליהם: “חלינו בקורונה”; אחד מהם לחדשות 08 “כמובן שהכול בשושו ואף אורח לא יודע על אף עובד”

אילת, ים

המלונות באילת מנסים לעבוד כבשגרה אולם האורחים מבינים שמשהו אינו כשורה: השירות אינו כרגיל, מצבת העובדים קטנה מהמצופה והאמת, די מטאטאים שם את העובדה שמאות עובדי מלונות, רבים מהם תושבי אילת, קיבלו הודעה כי מגפת הקורונה תפסה גם אותם. במלונות לא טורחים כמובן לעדכן את האורחים שמגיעים מכל קצוות הארץ ומנצלים את העובדה שתכף החופש הגדול מסתיים ועליהם לנצל כל דקה כדי לצאת לחופשה המשפחתית.

אילת, ים

רבים מהעובדים הינם עובדי משק כללי וצוותי מטבח. “כמובן שהכול בשושו ואף אורח לא יודע על אף עובד”, אומר לחדשות 08 אחד העובדים שאומת לנגיף “אין לי טעם, אין לי ריח ולצערי אני יודע ממי נדבקתי – מעובדים שלא הגיעו לעבודה והודיעו שנדבקו מקורונה”. עובד אחד, ממלון אחר מבהיר: “למזלי אני לא נדבקתי אבל רוב הצוות במטבח נדבק, אין לנו עובדים בכלל. כל הזמן מאלתרים, יש פה כאב ראש למנהלי הצוות ולמנכ”ל”.

עובד נוסף מציין: “אני לא מבין משהו אחד: איך לא סוגרים את אילת? איך נותנים לעיר הזאת להפוך לעיר אדומה בזמן כל כך קריטי. אני לא יודע מה יהיה פה לקראת החגים, אבל הקטסטרופה כבר כאן. אף אחד לא נשמע להנחיות, בואי תראי מה קורה בחוץ, אנשים בלי מסכות, לא שומרים על מרחק, צועקים אחד על השני, השוטרים מנסים לאכוף, אבל בפועל זה באמת לא מספיק, הם לא יכולים עליהם”.

משרד הבריאות עדכן כי אילת עדיין אדומה עם ציון רמזור העומד על 7.7 וכעת ישנם 453 חולים פעילים בעיר.

•••

ביום שישי דיווחה משטרת ישראל כי שוטריה המשיכו את פעילות אכיפת תקנות הקורונה בעיר אילת. במהלך סיור מתוכנן בשדה התעופה רמון, בעת שנבדקו מטיילים ששבו ממעבר טאבה, נמצא כי שישה מהם ביקשו לטוס לביתם במרכז תוך שהם מפרים את התקנות המחייבות אותם להיכנס לבידוד, עליהם חתמו עם כניסתם לישראל.

המעבר לבידוד, על פי תקנות הקורונה, מחייב שימוש בתחבורה פרטית ואישית ולא בתחבורה ציבורית וזאת על מנת להגן על כל משתמשי התחבורה הציבורית. מפרי הבידוד קיבלו מהשוטרים דוחות והתבקשו במיידי לדאוג להסעה פרטית לביתם או לחילופין להיכנס לבידוד בעיר אילת.

ממשטרת ישראל נמסר: “על כולנו מוטלת האחריות האישית לנהוג בהתאם לתקנות הקורונה של משרד הבריאות ולכן יש להיערך מראש במידה וטסים לחו״ל למדינות המחייבות בידוד עם החזרה לארץ. המשטרה תמשיך לאכוף באפס סובלנות כנגד הפרות מכל סוג שהוא”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן