news08.net/ads.txt

עובדי פריסבי (קבוצת קרסו) התאגדו בהסתדרות

ו”ר ועד הפעולה לימור סגלוביץ: “קיבלתי המון אהבה ממאות עובדים שהצטרפו ואמרו: אנחנו בוחרים בערבות הדדית”

עובדי פריסבי (קבוצת קרסו) התאגדו בהסתדרות. הקבוצה מעסיקה עובדים ועובדות בשלל תפקידים בתחום הרכב, בין היתר באולמות מכירה, בענפי הליסינג והמימון, בביטוח, בהשכרה, במוסכים ובשירותי אונליין.

מהלך ההתאגדות קרם עור וגידים על רקע רצונם של העובדים להבטיח את תנאי תעסוקתם וביטחונם התעסוקתי בימים של שינויים בחברה, ועל מנת לדאוג לשיפור הזכויות והתנאים שלהם.

מנכ”ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות עמיחי סטינגר שלח הודעת יציגות להנהלת החברה לאחר שמאות רבות מעובדי פריסבי חתמו על טפסי הצטרפות להסתדרות במטרה להיכנס למו”מ עם הנהלת הקבוצה על הסכם קיבוצי הנוגע למכלול תנאי ההעסקה של העובדים.

קבוצת קרסו השיקה את המותג פריסבי בינואר 2023 כמותג חדש, הבא להציע פתרון חדשני בעולם הרכב הישראלי, ומתוך תפיסה חדשה הנותנת מענה ללקוחותיה ומרכזת עבורם את כל הפתרונות לעולם הרכב במקום אחד.

יו”ר ועד הפעולה של עובדי פריסבי לימור סגלוביץ: “אתמול היה אחד הימים המרגשים בחיי, לצד החשש העצום בהובלת מהלך כזה קיבלתי המון אהבה ממאות עובדים שהצטרפו ואמרו: אנחנו בוחרים בערבות הדדית. אנחנו שמחים שההנהלה מתעוררת, וקוראים לה לעשות זאת בשותפות איתנו – העובדים. הגיע הזמן להעלאת שכר ראויה, לדמי מחלה מהיום הראשון, להסדרת הפרמיות לעובדי המוסכים, להסדרת שעות הכוננות לנהגים ולתקציב רווחה גדול יותר. וכדי שכל זה יקרה, הגיע הזמן שגם לנו יהיה ועד, כמו בכל מקום עבודה מסודר”.

ההתאגדות לוותה על ידי דנה ברלב ו-ורד כרמון רכזות באגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, ולקחו בה חלק מזכירי איגוד מקצועי ממרחבי ההסתדרות ומדריכי איגוד מקצועי מתנועת הנוער העובד והלומד.

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן