פעם נוספת: הוארך מעצרו של החשוד ברצח דסטאו ביסטאי ז”ל

שופט בית משפט השלום בראשון לציון טל ענר האריך פעם נוספת את מעצרו של החשוד בן ה-19, החשוד ברצח דסטאו ביסטאי ז”ל ברמלה במהלך מבצע שומר החומות, עד ליום ראשון בשעה 14:00. עו”ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את בני המשפחה הביע תקווה כי חקירת הרצח תתקדם “ושבימים הקרובים נראה כתבי אישום”.

בהחלטתו כתב השופט ענר כי “כפי שנקבע בהחלטה הקודמת קיים חשד סביר לביצוע העבירה. חשד זה רק התחזק מאז הארכת המעצר הקודמת”. בנוסף, התייחס השופט לחומרת האירוע הנחקר ולעילות המעצר החזקות נגד אבו סיף, הכוללות עילת מסוכנות ושיבוש הליכי חקירה.

נזכיר כי דסטאו ביסטאי ז”ל בן ה74 נפגע על ידי רוכבי אופניים חשמליים במהלך מבצע שומר החומות. לפי עדויות הנוכחים פגעו בו הרוכבים בכוונה תחילה, ניסו לחזור ולדרוס את הנוכחים בתחנה ולאחר מכן נמלטו מהמקום. כשלושה שבועות לאחר מכן נפטר ביסטאי מפצעיו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן