news08.net/ads.txt

פרויקט יום כיפור: נבחרי הציבור ברמלה מבקשים סליחה

מערכת חדשות 08 בפרויקט מיוחד: חברי מועצת רמלה נענו לפנייתנו וערכו חשבון נפש ציבורי לכבוד יום הכיפורים. רובם בחרו לבקש סליחה דווקא על מה שלא הספיקו לעשות. ומה הם איחלו לשנה החדשה? התשובות לפניכם!

סגן ראש העיר, אברהם דז’ורייב:

מפני איזה אדם אתם מבקשים סליחה?

“מהורי, אחיי, אישתי וילדיי, הייתי שמח ליותר זמן איכות איתם”.

מה אתה מאחל לעצמך לקראת השנה החדשה?

“שנת בריאות, שמחה, צמיחה, התפתחות אישית וברכה והצלחה בפעילותי הציבורית”.

 

 

חבר המועצה, שלומי פנטה:

 

לאחרונה נשאלתי כחבר המועצה ממי הייתי מבקש סליחה בהקשר לנציגות והקהילה . השאלה הזאת כל כך פשוטה אבל התשובה מורכבת מכמה נושאים, אנו יוצאי הקהילה עדיין נלחמים על מקומנו ,על מעמדנו ,צעירים.ת נלחמים ונאבקים בגבורה אפשר להגיד על תדמיתם ועל כבודם , הפכנו להיות מהקהילה השקטה הנחמדה והמוחלשת לקהילה עוצמתית שלא פוחדת להעז וליזום ולנסות לשנות את התפיסה הגזענית שעדיין קיימת בחברה.

בימים האלה וברוח ימי חשבון נפש ויום הדין הייתי פונה לקייסים אשר נאבקים על זהותם היהודית על שמירת המורשת ,על הפשטות והאותנטיות ,מבקש את סליחתם על העוגמת הנפש ועל פגיעה במעמדם, כאן בארץ הקודש. שנית יש כאן דור חדש דור של פוטנציאל עם המון חדשנות וערכים מהם אני מבקש סליחה על אותם צעירים ,משכלים אקדמאים אשר מבקשים הזדמנות שווה בתעסוקה בתפקידי מפתח ומוצאים את עצמם בתסכול רב, סליחה שהכח הסקטוריאלי קובע את עתידכם, סליחה שלא נותנים סיכוי בכלל למישהו מהקהילה, איך אותם אקדמאים צעירים יביאו את עצמם לידי ביטוי אם מראש יש עליהם חסמים ופוסלים אותם בגלל דעות קדומות או הרצון כל כך גדול לקדם מישהו אחר מטעמך וכך נוצר עוד פער ואי שיוון בכלכלה ובתעסוקה, בחינוך ברווחה ,בבריאות ,למרות שיש חוק לייצוג הולם אבל בפועל אין מי שיישם ויפקח על זה בצורה יסודית ומעמיקה שאכן כל התוכניות יצאו לפועל . אין ספק שגם אנחנו כעדה אסור לנו להישבר כי השינוי ו צלחה מגיע עם ההתמדה ועבודה משותפת . מברך את כולם שיהיה גמר חתימה טובה”.

 

מחזיק תיק התיירות, רונן רוטשטיין:

“מי שאני מבקש ממנו סליחה זה החברים הקרובים והמשפחה על כך שבשל הפעילות במועצה לא היה לי כמעט זמן להיות איתם בקשר וגם בפני כל מי מהציבור שחושב שלא הצלחתי לתת מענה לפניה שלו ולטפל בה כראוי”.

מה אתה לעצמך לקראת השנה החדשה?

“עוד עשייה, עוד פעילות, עוד פרויקטים, וכמובן בריאות והגשמה עצמית”.

חבר המועצה, מאור אשש:

“סליחה אני רוצה לבקש מאשתי שכל השנה נעדרתי המון מהבית בשעות לא שעות בגלל שהייתי עסוק בעשיה פוריה והיא עסקה בגידול 4 ילדים כמעט לבד “.

מה אתה מאחל לעצמך לקראת השנה החדשה?

“להמשיך בכל הכח לעבוד למען הציבור ולהגיע להישגים חדשים ובכל זאת להקדיש קצת יותר זמן לאישה והילדים”.

חברת המועצה, רותם כהן כחלון:

“מבקשת סליחה מכל ילדי הגנים ותלמידי בית הספר שעברו שנה של חוסר וודאות, בידודים וסגרים, מגיעה לכם שפיות חינוכית במהרה”.

מה את מאחלת לעצמך לקראת השנה החדשה?

מאחלת לכל ילדי ישראל, הצוותים החינוכיים והרפואיים שנה מוצלחת ובריאה, טובה ושמחה. שנגיע לבתי החולים רק ללידות בע”ה. ושנמשיך להיות אומה מאוחדת למרות הכל. שנה טובה ומתוקה”.

חברת המועצה, אורלי ארביב:

 

“יום כיפור הוא הזדמנות של פעם בשנה לעצור לרגע, להתבונן פנימה אל תוך הנפש, לעשות חשבון עם עצמינו ולבקש סליחה. סליחה מכל מי שנפגע ממני ביודעין או שלא ביודעין. אני עוסקת בפעילות ציבורית שנים רבות, בהתנדבות מלאה. פעילות שכזאת נוגעת באופן טבעי בהרבה מאוד אנשים. אני עוסקת בשליחות ציבורית מתוך אמונה ורצון לשרת את תושבי רמלה. אני משתדלת לסייע, ככל יכולתי, לפתור בעיות ולקדם את העיר שלנו. באופן טבעי, בתוך כל הפעילות הזו, יתכן ופגעתי במישהו – ומאותם אלה שאולי נפגעו ממני אני מבקשת סליחה. השנה חשוב לי במיוחד לבקש סליחה ממשפחתי, אשר במידה מסוימת משלמת מחיר על הדרך בה בחרתי, כולי תקווה כי השנה, לצד המשך פעילותי למען העיר והתושבים, אצליח ואדע להקדיש זמן גם למשפחתי. מאחלת לכולם שנה טובה ומבורכת ושיתגשמו משאלות ליבנו לטובה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן