news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | “בושה וחרפה”: עשרות מצבות הושחתו בבית העלמין ברמלה

אלמונים השחיתו אמש עשרות מצבות בבית העלמין הצבאי הבריטי ברמלה. מדובר בבית עלמין שבו קבורים בין היתר חיילים ממלחמת העולם הראשונה והשנייה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ואספה ממצאים מהזירה, כאשר הרקע עדיין לא ברור.

בית העלמין הבריטי הוא אחד משישה בתי עלמין בריטיים שהוקמו בישראל לאחר מלחמת העולם הראשונה. הוא שוכן כשני קילומטרים צפונית לעיר רמלה. בבית הקברות נטמנו חיילים שנפלו בשדות הקרב במלחמת העולם הראשונה, בין השנים 1917-1918, כשהבריטים כבשו את הארץ מידי התורכים. ככל הנראה, הוונדליזם התרחש בשעות הלילה המאוחרות, כאשר עובד בית העלמין אשר מגיע מדי יום לתחזק אותו, ככל הנראה היה כבר בביתו.

תושבי רמלה היו מזועזעים וסיפרו, “בושה וחרפה! במיוחד לאור העובדה שממשלת בריטניה מממנת את ניקוי וטיפוח המקום”. תושב אחר כתב, “חמור ביותר! לא רק זילות במתים, אלא ונדליזם מתועב על אתר מורשת!! הפושעים צריכים להימצא מהר ולהענישם במלוא חומרת הדין ללא רעשי רקע”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן