news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: חל שיפור במצבו של הפעוט בן התשעה חודשים

שיפור הדרגתי חל במצבו של הפעוט בן התשעה חודשים שעל פי החשד נפל בתוך הלול בפעוטון ברחובות. כך נמסר היום (שני) ממרכז שניידר לרפואת ילדים שבפתח תקווה, שם הוא אושפז. בבי”ח נמסר כי הוא מועבר למחלקה כירורגית להמשך טיפול. במקביל, חקרה המשטרה תחת אזהרה שלוש עובדות מהפעוטון והחקירה נמשכת.

כזכור, פעוט בן 9 חודשים נפצע באורח קשה בפעוטון ברחובות. חובשים ופרמדיקים של מד”א שהוזעקו למקום לאחד דיווח שהתקבל במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, העניקו לפעוט טיפול רפואי ופונה בהכרה מעורפלת לבית החולים קפלן שבעיר כשהוא סבל מחבלה בראשו. מפרטים ראשונים עולה כי הפעוט נפל בתוך הלול שבו שהה וכתוצאה מכך נחבל בראשו. מדוברות המשטרה נמסר: “בשעות הצהריים התקבל דיווח על פעוט כבן 9 חודשים שפונה מפעוטון ברחובות לבית החולים קפלן כעל פי גורמי הרפואה הוא פצוע במצב קשה. נסיבות האירוע נבדקות”.

(צילום ארכיון, שאטרסטוק)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן