news08.net/ads.txt

פרשת מנהלת התיכון מרחובות המכוונת תנועת אקדח לראש תלמיד המחופש לביבי: “עושים לה רצח אופי”, תגובת התיכון: “מדובר בחוסר תשומת לב תמימה לפרטים”

פרשת המנהלת מרחובות, קרן שחל, אשר זכתה לכותרות הבוקר (שני) לאחר שבתמונה פורימית שהעלתה היא מכוונת אצבע בסימן של אקדח לנער שמחופש לראש הממשלה במדי אסיר – הסעירה את כל העיר, בהם נבחרי ציבור ומובילי דעה. הפוסט אמנם נמחק זמן קצר לאחר שיתופו ברשת אולם רק לאחר שחטף ביקורות רבות.

בין היתר נכתב: “דוגמא לבהמה שמאלנית שהתברגה לבית ספר ומרעילה ילדים… לשמאל החמוץ יש דרך משעשעת להסתה, וואו איזה בידור, מנהלת בית ספר מחופשת לשוטר מכוונת אקדח לאסיר נתניהו. בתמונה ליד מחבל הורג נאשם. הסתה נאורה קווים לדמותם של פסיכופטים מכת רק לא ביבי. לכלא!!!” ו”מנהלת???? משמשת דוגמה לאלימות לילדים … בושה וחרפה”.

הנהגת קרית החינוך ״רון ארד״ העלתה רשומה ברשת ובה צויין: “אתמול התקיים הפנינג פורים המסורתי בקרית החינוך ע״ש רון ארד. הצוות החינוכי, התלמידים והמנהלות התחפשו בתחפושות שונות ומגוונות ברוח החג. עשרות תמונות צולמו בסיטואציות כאלו ואחרות והועלו לרשתות החברתיות. אחת התמונות, הועלתה היום לאתרים שונים ברשת, תוך מתן פירוש פוליטי לתמונה. אנו יודעים כי הפרשנות עושה עוול למצולמים ובראש ובראשונה למנהלת ביה”ס. מתוך מעורבות עמוקה ורבת שנים בביה”ס והיכרות עם ההנהלה והצוות אין בנו ספק כי מדובר בחוסר תשומת לב תמימה לפרטים ובסיטואציה שצולמה ברוח החג וחלילה לא כאמירה פוליטית או חברתית. איננו יכולים למנוע את השימוש הנלוז והדוחה שעושים גורמים שונים בתמונות, אלא רק להביע תמיכה והערכה למנהלת וצוותה שבכל יום ויום פועלים במסירות לטובת חינוכם, ערכיהם והשכלתם של ילדינו”.

הנהגת בית הספר אינה לבד בתמיכתה במנהלת. חברי מועצה רבים סיפרו לחדשות אפס שמונה כי מדובר במנהלת מוערכת וכי מדובר בעניין שאין בו עניין פוליטי. “עושים לה רצח אופי”, אמרה אחת מחברות המועצה. “היא מקסימה וסתם הרגתם אותה. סתם”. הורים ותלמידים משבחים את המנהלת. “השיימינג הנוראי שעשו למנהלת בגלל התמונה האומללה הזו הוא דוגמה כואבת ועצובה לפילוג בו אנו חיים”, כתב אחד המגיבים ומגיבה נוספת ציינה כי “התמונה הוצאה לגמרי מהקשרה. קרן היא אשת חינוך ואישיות מהמעלה הראשונה!! כולי תקווה שהסערה תחלוף ותשכח במהרה”. מגיבה נוספת כתבה: “לקחו תמונה תמימה והפכו אותה לפוליטית ופיזרו שנאת חינם. כולנו עומדים מאחורי קרן שחל מנהלת ודמות חינוכית, מוערכת ביותר!!!”.

מעיריית רחובות נמסר כי “הנושא בטיפולו של מחזיק תיק החינוך, מ”מ ראש העיר זוהר בלום ומנהלת אגף החינוך. המנהלת תיקרא לבירור בעיריית רחובות”.

בעקבות הפרסום בחדשות אפס שמונה פנה ארגון “בצלמו” אל שר החינוך רפי פרץ בנושא חציית קו אדום של הסתה על ידי מנהלת בית ספר ברחובות. “זה ממש לא מצחיק, מילים יכולות לרצוח כבר ראינו בעבר. נכון שמדובר בהלצה אבל אלפי תלמידים מבינים ורואים. גם להומור יש קו אדום. הקו האדום נחצה ובפומבי. על המנהלת להתנצל פומבית ולכנס את כל התלמידים להסביר להם על חומרת ההסתה כי במאבק באלימות והסתה מצופה מהמחנכים להראות קו. וזה ההפך הגמור”.

"אסור שההלצה הזאת תהפוך לזרם הדם והרוע שאופף אותנו בימים אלה" | הטור של משה כהן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן