צעד מפתיע: איזה חבר הכנסת עבר להתגורר בלוד?

ארבעה חודשים חלפו מאז שוך המהומות בערים המעורבות בישראל במהלך מבצע “שומר חומות” ולמרות עזיבת משפחות רבות את העיר לוד, החל מסוף הקיץ, תתחדש העיר בתושבים חדשים:  חבר הכנסת שמחה רוטמן הודיע על החלטתו לעבור לגור בעיר יחד עם אשתו וחמשת ילדיו לשנה הקרובה. רוטמן מצטרף למספר משפחות נוספות שעוברות לעיר במטרה לחזק את ההתיישבות בה.

קרדיט: צילום פרטי פייסבוק

 

משפחת רוטמן שמתגוררת ב-13 שנה האחרונות ביישוב פני קדם שבגוש עציון, תתגורר בשכונת נווה נוף שבעיר, והם מתכוונים לעבור עם תחילת שנת הלימודים. מבחינת רוטמן צעד זה הוא חיבור בין יהודה ושמרון לערים מעורבות שנראה בשטח בזמן המהומות כאשר תושבים מיו”ש הגיעו לעזור לתושבים היהודים בעיר ולאבטח באופן אזרחי את השכונות המותקפות.

רק לפני שלושה שבועות חשף ראש עיריית לוד יאיר רביבו כי כ-400 משפחות יהודיות עזבו את העיר מאז הפרעות. “תעזרו לערים המעוברות שמתמודדות, בכלל ובטח בימים אלה, עם בעיה קשה של הגירה שלילית”, אמר אז ראש עיריית לוד. “אני רואה את זה ברישומים לכיתה א’ ובנטישה של משפחות חזקות שפשוט מעדיפות ללכת לשוהם, מודיעין, לבאר יעקב, שנמצאות מעבר לעיר לוד אבל לא מתמודדות עם בעיות יום יומיות של ביטחון אישי”.

“הפרעות בערים המעורבות יצרו ערבות הדדית שאין כדוגמתה בין תושבי יהודה ושומרון לבין אחיהם בעיר בלוד ואני גאה על שזכיתי להיות חלק מכך”, אומר לנו ח”כ רוטמן. “במהלך שהותי במחיצת תושבי לוד נוצר קשר איתן עם אנשי הגרעין התורני בעיר ואני כל כך שמח שאזכה יחד עם אשתי חנה וילדיי להיות שותף לחיזוק הישוב היהודי בשנה הקרובה שלצערי התערער בעקבות הפרעות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן