news08.net/ads.txt

קבינט הקורונה קבע: לא יחולו הגבלות על הספורט והתרבות

קבינט הקורונה מתכנס הערב (שלישי) כדי לדון בהמלצות החדשות של משרד הבריאות למניעת התפשטות התחלואה בישראל. בתום מספר דיונים בין שר הבריאות, ניצן הורוביץ, לבין שר התרבות והספורט, חילי טרופר, סוכם כי בקבינט הקורונה המתקיים הערב לא יידונו הגבלות הנוגעות לתחומי התרבות והספורט.

 

הצדדים הסכימו כי יש להימנע ככל שיתאפשר מהגבלות התקהלות שיפגעו בפעילות ענפי התרבות והספורט, שניזוקו קשות בשנה האחרונה. שר הבריאות ושר התרבות והספורט רואים עין בעין את חשיבות התרבות והספורט לחוסן הלאומי.

לבסוף, סוכם בין השרים כי נכון לשלב זה אין עדיין צורך בבחינת הגבלות על התקהלות באולמות התרבות ובמגרשי הספורט. עוד סוכם כי משרד הבריאות יגבש המלצות לדיוני קבינט הקורונה בהתאם להתפתחויות ולמדדי התחלואה, ותוך קשר רציף עם הגורמים במשרד התרבות והספורט.

שר הבריאות ניצן הורוביץ: ״השבועיים האחרונים מבהירים לכולנו שנגיף הקורונה לא הלך לשום מקום ונידרש לחיות איתו עוד זמן רב. כדי שנוכל לבלום את התחלואה הגוברת תוך פגיעה מינימלית בשגרת החיים, עלינו לאמץ נהלי קורונה קבועים, המבוססים על הגבלות מתונות שיישארו בתוקף לתקופה ממושכת. משרד הבריאות בראשותי יעשה כל מאמץ שלא לפגוע בענפי התרבות והספורט, החיוניים כל כך לחוסן הלאומי. כל מהלך אפשרי ייבחן בצורה מעמיקה ותוך שיח פתוח עם שר התרבות והספורט ואנשי משרדו. ננהג באחריות ולא בהיסטריה. אבל חשוב לזכור – רק התנהלות אחראית של כל אחת ואחד מאתנו, ובראשה השלמת מבצע החיסונים הלאומי, יבטיחו שחיי השגרה בישראל יישמרו״.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: ״יש עליה בתחלואה אך עלינו לעשות מאמץ מרבי כדי לא לשתק את עולם התרבות ובעולם הספורט שנפגעו קשות בשנה האחרונה. עלינו ללמוד לחיות לצד הקורונה ולנסות להמנע מהגבלות ככל הניתן. אני מודה לשר הבריאות, ניצן הורוביץ, שותף אמת לדאגה לאמנים ולספורטאים, על הרצון לסייע להם ככל הניתן ועל דיונים ענייניים שכל תכליתם רווחת אנשי התרבות והספורט. אני מקווה שהעליה בתחלואה תיבלם ובכל מקרה נמשיך לעשות הכל למען עולמות התרבות והספורט, כדי לאפשר להם להמשיך לפעול גם בתוך המציאות המורכבת״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן