news08.net/ads.txt

קורונה טיים | מנכ”ל מג’יק פאלאס אילת, שי ג’ורנו: “הקהל הישראלי מצביע ברגליים”

אחרי תקופה ארוכה מאוד, בה היו סגורים בתי המלון בבירת הנופש של ישראל – אילת, יצאנו לחופשה משפחתית, והפעם בחרנו, באחד מבתי המלון של רשת פתאל: “

U מג’יק פאלאס”  הממוקם ליד החוף הצפוני ומשקיף על הלגונה ועל המרינה המפורסמת.

עם יד על הלב, אודה כי היה חשש הגדול, ממה מצפה לנו בתקופה כזו בצל הקורונה, ומה כבר אפשר לצפות מבית מלון שצריך להיות 24 שעות עם יד על הדופק על מנת שהאורחים ייצמדו תמיד להנחיות משרד הבריאות וישמרו על הכללים לאורך כל החופשה. האמת? הופתענו, צוות המלון מיומן, כבר מהכניסה דאגו כולם שכל האורחים יהיו עם מסכות, ומי שלא עוטה אחת כזו – מקבל אותה עם כניסתו. במתחם הלובי ובכל רחבי המלון מוצבות עמדות לחיטוי ידיים, והאורחים עוברים בדיקת חום עם הגעתם. החשש מהר מאוד הפך לחופשה סופר ארטקטיבית.

החופשה במלון U מג’יק פאלאס אילת היא בהחלט חוויה משפחתית אולטימטיבית הכוללת את כל העולמות בחופשה אחת. עם כל האטרקציות, הפעילויות והפינוקים והחגיגה נמשכת לאורך כל שעות היום. פייר? נהנינו ביג טיים. המלון משלב במידה הנכונה פאר והידור עם אלגנטיות וטעם טוב, מה שהופך אותו למתאים במיוחד לחגוג בו אירוע מיוחד, לצאת לחופשה רומנטית, או משפחתית. הלובי מפואר השירות אדיב ומקצועי. החדרים גדולים ונוחים, חלקם עם מרפסות ונוף לבריכה, הסוויטות מפוארות ומאובזרת ברמות הכי גבוהות (רעייתי הייתה מאושרת – וכשהיא מאושרת, אני שקט). חדר האוכל נקי והאוכל טעים ומגוון, הבריכה גדולה נעימה ומטופחת. הילדים נהנו בממלכת הילדים וצוות הבידור, דאג להכניס הרבה הומור ופאן ולהשכיח את תקופת הסגר הבייתי.

ניכר כי מנכ”ל המלון שי ג’ורנו, לא נח לרגע. אל פתאל הגיע לאחר שלוש ניסיונות שלא צלחו. ג’ורנו חדור המטרה ידע כי יבוא יום והוא יהיה חלק בלתי נפרד מהרשת. הוא החל בעבודה מועדפת כמלצר במלון קיסר, ומשם עבר בין כל התפקידים במלונאות. בסוף הוא הגיע לפתאל, המלון הראשון שניהל היה מג’יק סאנרייז, ובשלוש השנים האחרונות הוא מגיע עם מג’יק פאלאס לשיאים חדשים. “בתחילת דרכי, כשהייתי מלצר תמיד כיוונתי גבוה, היעד היה להיות מנכ”ל – זה תמיד היה לי בראש”, הוא אומר. “כשהייתי מעלה את זה, תמיד הרימו גבה ואפילו גיחכו, אבל בתוך תוכי ידעתי שאגיע ליעד שהצבתי לעצמי – וזה גם מסר לכל מי שיש לו חלום, או מטרה. תאמינו בעצמכם ואל תוותרו לעולם”.

ובכל זאת לא ניתן להתעלם מנגיף הקורונה. איך מתמודדים עם סיטואציה שכזו?

“קודם כל, הקהל הישראלי מצביע ברגליים. כמה חודשים לפני החזרה לפעילות, ערכנו בנושא המון ישיבות ממש ימים ולילות, בכדי לדאוג לפרטים הכי קטנים בנושא ההיגיינה, שמירת המרחק, הקפדה על מסכות, חיטוי המלון ועוד. אנחנו 24/7 עם יד על הדופק. אני דואג שהצוות תמיד ידאג, שהכל יתנהל על הצד הטוב ביותר בעניין הקורונה”.

איך אתה מעלה מוטיבציה של עובדים בכלל, ובימים קשים אלו?

“בעיקר בהרבה שיחות, והעיקר לדבר ישירות ללב, להיכנס לשיחות אישיות, ולפתור בעיות ברמה הכי אישית – שאתה יכול לתאר לעצמך”.

מה מיוחד בחופשת הקיץ אצלכם?

“קודם כל נושא האווירה, מזג האוויר, קבלת הפנים, החדרים המפנקים, השעות הנוחות של פתיחת חדרי אוכל, צוות הבידור, ההצגות הייחודיות לקהל הבוגר והצעיר. לילדים, המועדון שפעיל לאורך כל שעות היום. לנוער, חדרי משחקי הווידאו, והגיימינג המאובזרים בטכנולוגיות החדשות ביותר. בחודשים הקרובים ישנם מופעי קיץ מטריפים, של כל כוכבי הילדים האהובים, צוות שמתרגש לקבל את האורחים בהמון חום ואהבה, הרבה אוכל טוב, הרבה שמח עם צוות הבידור, הצגות חדשות, ועוד הרבה הפתעות – והכל בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ובהצמדות לתו הסגול. אני באמת קורא ומזמין בהמון אהבה, את הקהל הישראלי שיצביעו ברגלים ויעזרו לנו להחיות את הכלכלה מחדש, ובמיוחד שהשמיים כרגע סגורים”.

לסיום, מה היעד הבא?

“להיות דוד פתאל – שהוא אגב מודל החיקוי שלי”

צילומים: באדיבות רשת מלונות פתאל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן