news08.net/ads.txt

קורונה ללא הפסקה: תלמידת כיתה ו’ מבית הספר “אלמוג” נדבקה בנגיף, כל הכיתה בבידוד

יומיים לאחר שנודע כי מורה בבית הספר “אלמוג” נושאת את נגיף הקורונה נראה שזהו לא המקרה הבודד במוסד החינוכי. היום נודע כי תלמידת הכתה נדבקה אף היא וכל התלמידים מהכיתה נשלחו לבידוד. לפני שעה קלה קיבלו ההורים הודעה בוואטסאפ כדלקמן: “שלום לכולם, אני מבינה שכולכם כבר מודעים שאחת מהתלמידות בכיתה קיבלה תשובה חיובית. עפי ההנחיות שקיבלתי ממנהלת בית הספר הטיפול בנושא הועבר למשרד הבריאות ואנחנו מחכים להנחיות מהם”.

מעיריית אילת שחררו ביום רביעי הודעה לתקשורת לפיה למורה לא היה קשר עם התלמידים, עם זאת לא ברור כיצד נדבקה אותה התלמידה – והאם דרך גורם נוסף בצוות החינוכי. לדברי ד״ר דרורי גניאל – ראש מינהל שח״ק בעירייה, המורה לא הגיעה ב-1.9 לבית הספר מאחר שהמתינה לתוצאות הבדיקה אותה קיבלה בחצות הלילה, כך שלא נחשפה לתלמידים אולם הסתבר ששהתה בקרבת סגל המורים במסגרת ימי הערכות שהתקיימו בבית הספר לפני פתיחת שנת הלימודים. כאמור בתיאום עם משרד הבריאות נסגר בית הספר וכל הצוות הונחה להיכנס לבידוד עד לקבלת תוצאות בדיקתם וסיום החקירה האפידמיולוגית”.

קורונה ללא הפסקה: החולים מטיילים ברחבי אילת, אלו המקומות בהם שהו

התחלואה בעיר אילת עולה מיום ליום – וחולי קורונה מאומתים מסתובבים ברחביה. משרד הבריאות מעדכן מידי יום את המקומות שנחשפו לנגיף הקורונה בעקבות שהייתם של נשאי המחלה וניכר כי הקורונה חיה ובועטת. בינתיים העיר ירוקה והתיירות בעיצומה אולם עם זאת לא ניתן להתנער מן העובדות.

אלו הם המקומות בהם שהו חולי קורונה בשלושת הימים האחרונים, על פי עדכון משרד הבריאות: מיסטר קי, שד’ התמרים, חומוסוף, סופר פארם שחמון, מסעדת שיבולים, טיילת אילת, בית חב”ד שחמון, סופר פארם התמרים, קונדיטוריית עוגה צ’אנה, מסעדת ג’פניקה, בית כנסת אור החיים, רמי לוי שיווק השקמה, בית חב”ד שחמון-אילת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן