news08.net/ads.txt

קרוב אבל רחוק | נכדתו של אלי אסקוזידו, ראש מועצת נחל שורק, נדבקה בקורונה: “מתגעגע אליה, לא קל כסבא”

נועה בת ה-8, נכדתו של אלי אסקוזידו, ראש מועצת נחל שורק, חווה ימים לא פשוטים, לאחר שהופתעה לגלות שהיא חולת קורונה בעקבות חזרתה לארץ עם משפחתה משליחות בחו”ל. אסקוזידו: “מצב לא קל, אך אנחנו אופטימיים מטבענו”.

נועה והמשפחה (באדיבות המשפחה )
(באדיבות המשפחה)
נועה והמשפחה (באדיבות המשפחה )
(באדיבות המשפחה)
“היא לא ראתה את החברות שלה מהארץ בערך שנה בגלל שטסנו לארה”ב וגם לא ראתה את החברות שלה מארה”ב מאז שחזרנו לארץ בגלל הנגיף. היא ילדה מאוד חברתית, והיא לא ראתה חברות תקופה ארוכה. אבל היא גם יודעת להעסיק את עצמה. היא לומדת, וגם מלמדת את החברות, עושה הרבה יצירות ומעבירה את הזמן. העיקר שהיא מרגישה טוב ואנחנו נמשיך להיות בבידוד עוד כמה ימים, ולדעתי אנחנו נחצה את ה-50 ימי בידוד, אבל כל עוד אנחנו בסדר – אז נמתין בסבלנות”, סיפרה חלי לחדשות ynet.

הסבא הדואג, אלי אסקוזידו: “הם ערכו בדיקה לפני חזרתם לארץ והתוצאות היו שליליות. בדרכם לכאן, הסתבר שבטיסה או בהגיעם לארץ הם נדבקו. חלי, הכלה שלי, הייתה עם חום ומצאו שגם נועה, הנכדה שלי עם חום. הרופאים לא מצאו לנכון לבודד אותם כי הם שהו ביחד. לאחר מספר ימים, בבדיקות שערכנו, רק נועה נמצאה חיובית לנגיף”.

אלי, שלא ראה את משפחתו מהקיץ, מנסה לשדר אופטימיות: “לצערנו הם נמצאים רחוק מאיתנו. מאוד מתגעגע אליה. לא התראינו מהקיץ. אך אנו שמחים שהם פה בארץ  ובלי תסמינים וברוך ה’ הם מאושרים. לא קל לי בתור סבא, אני מנסה לעזור היכן שאפשר ולהביא מוצרים אליהם הביתה ובכל דבר שהם חפצים בו. בנוסף, אני דואג כל הזמן  שיקחו מהם בדיקות.  אנחנו אופטימיים מטבענו. הכל לטובה והם יחזרו על ידנו. אנחנו דואגים לדבר איתם כל הזמן בזום, בווטאספ”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן