קרית גת: תינוק בן חודשיים ננעל ברכב

קרית גת: תינוק בן חודשיים ננעל ברכב | מוקדן ידידים – דוד ימיני, קיבל את קריאת החירום אודות תינוק כבן חודשיים, שננעל ברכב לעיני אמו, בחניית מרכז קניות ישפרו בעיר. מתנדבי סניף קרית גת – שילת גבאי, דודי אדרי, יוסף כהן ותמיר בן עזרא, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את התינוק בשלום וללא גרימת כל נזק לרכב.

לדברי שילת, “עוברת אורח שהבחינה במתרחש, הזעיקה אותנו באמצעות המוקד. דודי שהיה באמצע עבודה ואני, שיצאתי מהבית הגענו תוך כשלוש דקות ואלינו חברו תמיר ויוסף. מאחר ומדובר בדגם רכב שפתיחתו מורכבת, ניסינו לפתוח משני הכיוונים, כשלפתע זיהינו את המפתח, שהיה מונח על המושב. באמצעות הציוד הצלחנו ללחוץ על השלט והדלתות ב”ה נפתחו. האמא התרגשה ושיבחה אותנו על מהירות התגובה ועל החילוץ הבטוח. יצאנו בתחושת סיפוק אדירה”.

בתוך שעות ננעל בעיר תינוק נוסף בתוך רכב

שעות ספורות לאחר המקרה הראשון, ילד כבן ארבע ננעל ברכב לעיני אמו, ברחוב התמרים בקרית גת. מנהל סניף שדרות יוסי גבאי ומתנדבי סניף קרית גת – עודד פרץ, עומר גבאי ויאיר פינץ, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את הילד בשלום וללא גרימת כל נזק לרכב. לדברי עודד, “יצאתי מביתי והגעתי במהירות למקום. מתברר שהילד שיחק במפתח הרכב ונעל את עצמו בפנים. ללא קושי מיוחד פתחנו את הדלתות וחילצנו אותו כשהוא בריא ושלם. האמא הודתה בהתרגשות והתפעלה מהפעילות הזריזה והיעילה של צוות המתנדבים המסור”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן