news08.net/ads.txt

ראש העיר, יאיר רביבו חשף: “400 משפחות עזבו את לוד”

שדולת ארץ ישראל בראשות ח״כ יואב קיש וח״כ אורית סטרוק התכנסה היום (שני) לראשונה בכנסת ה- 24. הדיון אשר עסק במשילות והבטחון האישי בארץ, בדגש על הערים המעורבות והאירועים האלימים אשר התרחשו בהן, התקיים במעמד עשרות חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה אשר לראשונה בכנסת הנוכחית שמים בצד את המחלוקות הפוליטיות ומשתפים פעולה.

ראש עיריית לוד יאיר רביבו חשף בדבריו: “400 משפחות עזבו את לוד בשל הפרעות. צריך לסייע להכניס את הערים המעורבות למפת עדיפות לאומית כדי שיהיה תמרוץ להגיע לגור פה איתנו. אנחנו עדיין בפוסט טראומה. אולי אתם שומעים על שקט מדומה אבל עברנו פה אירוע מאוד מטלטל לפני חודשיים. לא הכל זה תקציבים. ”אני דוגמא לכך שנתתי המון תקציבים ועשיתי אפליה מתקנת אבל ביום פקודה הפנו אלינו את הגב, הזהות הפלסטינית גברה והשד הלאומני יצא בגלוי בערים המעורבות. אני היום אחד האנשים השנואים במגזר הערבי, וכל חטאי שהרמתי את דגל המשילות״, סיפר רביבו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן