news08.net/ads.txt

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו נשמע מאיים על תושב: “יש את המסית התורן שמשקר ומעליל עליי שקרים”

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, נשמע בשיחת טלפון מאיים על תושב העיר שהתבטא נגדו בדיון בכנסת. “אני הולך לוודא שייקחו לך את כל הנכסים שלך (במסגרת עיקול בתביעה — ר”ש)”, נשמע רביבו אומר למאלכ חסונה, אביו של מוסא חסונה שנהרג במהומות בימי מבצע שומר החומות. 

“אני אשלח לך שאתה אמרת – כל הערבים נגד יהודים”, אומר חסונה לראש העיר, בשיחת הטלפון שהגיעה לידי עיתון הארץ. “תפסיק לשקר”, מזהיר רביבו, “תקשיב מאלכ, כשאני אתבע אותך בבית משפט, אני אשים לך תביעה של 10 מיליון ש”ח, באותו יום אני שם לך עיקול על כל האדמות שלך. אל תתעסק איתי מאלכ”.

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו התייחס להקלטה ומסר: “אני סובל מגל הסתה ברור ומתוזמן תוך הפצת שקרים חסרי כל בסיס. הדגשתי שאני מתריע בו להפסיק לשקר וכי תוגש נגדו תביעת דיבה וכל אמירה מעבר לכך שכוונה אחרת אני מצר ולוקח חזרה”.

כמה שעות לאחר מכן, ההקלטה הופצה ברשתות החברתיות, ועל אף שרביבו התייחס לפרשה, החליט להעלות רשומה בחשבונו הפרטי בפייסבוק: “חברים, גם אני בן אדם. לא ייתכן שכל כמה ימים יש את המסית התורן שמשקר ומעליל עליי שקרים ואמירות שלא אמרתי. אני מכבד את מאלכ חסונה כבר שנים רבות ומבין שהוא בצער על מות בנו, אבל חבל שיש מי שמשתמש באבלו כדי לחמם אותו להסית נגדי”.

כזכור, אמש פרסמנו בפניכם כי 23 ראשי ערים, ביניהם ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, מאוימים על-ידי עבריינים וארגוני פשיעה, ארבעה מהם נמצאים בדרגת האיום הגבוהה ביותר – דרגה 6, שמשמעותה סכנה מיידית לחייהם, ומקבלים אבטחה צמודה ע”י שומר חמוש ומעטפת חיצונית של אבטחה מצד המשטרה. כך עולה מנתונים שהגיעו מתוך אגף המבצעים במשטרה, שמעניק לראשי הרשויות המאוימים סל אבטחה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן