news08.net/ads.txt

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל השתתף בצעדת האלונקות של העובדים הסוציאליים: “אעשה הכל כדי להעלות לכן את השכר”

עובדות ועובדים הסוציאליים החריפו את מאבק ב”צעדת האלונוקות” כאשר נכנסו אל היום השלישי וצפויה להסתיים בהפגנת ענק מול הכנסת בחמישי הקרוב. העובדות והעובדים הסוציאליים מוחים על השכר הזעום, העומס הקיצוני והאלימות כלפיהם. אם מחאתם תיתקל באדישות ממשלתית, הודיעו העו”סיות כי ישביתו את כלל השירותים החברתיים בישראל.

אתמול צעדו העובדות הסוציאליות מראשון לציון לרמלה כשהן אוחזות בידיהן אלונקות. “אנחנו הראשונות שנכנסות מתחת לאלונקה, אבל מתי משרדי האוצר והרווחה נכנסים? אין לנו אוויר, אנחנו נחנקות”, אמרה יו”ר איגוד העובדות והעובדים הסוציאליים ענבל חרמוני. “לא ייתכן שעו”ס ברשות מקומית מטפלת בממוצע ב־300 משפחות, 1,500 בני אדם, לבד. עו”ס קשישים מטפלת בכ־50- קשישים”.

ראש עיריית רמלה מיכאל וידל הגיע לתמוך. “בתקופת משבר הקורונה מי שעבד הכי קשה זה העובדות והעובדים הסוציאליים”, אמר וידל לחדשות ynet. “אעשה הכל כדי להעלות לכן את השכר, אבל אנחנו ראשי הערים זקוקים למשרד האוצר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן