news08.net/ads.txt

רחובות | החל ממחר, הרצאה בנושא: “מהסביבה לצלחת”; ד”ר חגית אולנובסקי: “כל אחד יוכל לזכות לתועלת אישית ומשפחתית”

במסגרת עירונית וביוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך והפעם הרצאה עם ד”ר חגית אולנובסקי: מהסביבה לצלחת. הקשר בין המזון, משבר האקלים לקורונה. החל ממחר, יום שלישי 14/4 שעה 15:00 בכל שבוע באופן קבוע תתקיימנה הרצאות מפגש בגובה העיניים עם ילדים והורים בוידאו לייב ובזום בנושאי: תזונה, בריאות, אקולוגיה וסביבה.

 

לפני כחודשיים חברת המועצה איטל בציר אלשיך קיימה אירוע בתמיכת ראש העיר: “קידס בסביבה” בהיכל התרבות ובו השתתפו מעל 700 ילדים ומשפחות שחתמו על עצומה לשמירת השטחים הירוקים נהנו ממופע של “ילדי בית העץ” ומתוכן חוויתי בנושא סביבה”. והוסיפה, “האירוע היווה את יריית הפתיחה לאירועים, פעילויות, סדנאות וכל הקשור להנגשת הסביבה לילדים. את כל זאת נעביר בתקופת הקורונה לדף הפייסבוק תוכן מבנה בדף “Kids בסביבה ברחובות”.

לדברי ד’ר חגית אולנובסקי, מרצה, חוקרת ויועצת , מומחית לניהול סיכונים בתחום בריאות וסביבה: “הופתעתי לגלות שגם בימים הקשים האלו, יש לנו הרבה הזדמנויות: גם להבין טוב יותר את הקשר בין מזון לסביבה, לשפר את התזונה שלנו (למרות הקרבה המסוכנת למקרר..) ובעיקר לשפר את מצב הסביבה באמצעות צמצום בזבוז מזון ובחירות מזון טובות יותר”. אולנובסקי מסכמת ואומרת: “אם ניקח את הידע ונשתמש בו נכון, כל אחד יוכל לזכות לתועלת אישית ומשפחתית”.

דף רישום לאיוונט.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן