news08.net/ads.txt

רחובות למען הווטרנים: ראש העיר, רחמים מלול: ״נגיע לכל תושב בעיר הזקוק לנו״

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והמגבלות על תנועה החלים על האזרחים הוותיקים, הרחיבה העירייה את הפעילות למענם. ברחובות גרים מאות ווטרנים – ותיקי מלחמת העולם השנייה, חלקם עולים יוצאי מדינות חבר העמים, וכולם בני הגיל השלישי.

עיריית רחובות, בראשות ראש העיר, רחמים מלול, פועלת כדי לחזק ולתמוך בכלל האזרחים הוותיקים בשגרה ובחירום. ממלא מקומו, זוהר בלום, לקח על עצמו את המשימה לסייע לאוכלוסיית הווטרנים בעיר, בשיתוף פעולה עם אברהם גרינזייד, יו”ר הארגון הארצי של ותיקי מלחמת העולם השנייה ותושב העיר וכמובן עם האגף לשירותים חברתיים העושה לילות כימים למען האוכלוסייה הוותיקה בעיר, שהצליח למצוא פתרונות ייחודים כדי לתמוך באוכלוסיות אלו. עובדי האגף פעלו לקיום שלוש אפשרויות סיוע המותאמות לאוכלוסיית הווטרנים והעולים החדשים בני הגיל השלישי: חלוקת סלי מזון, חלוקת תווים לקניית מזון וחלוקת מאות מנות של מזון מוכן בכל יום.
רחמים מלול, ראש העיר: “חשוב לתמוך באוכלוסייה המבוגרת שעשתה רבות בתקופת מלחמת העולם השנייה. נגיע לכל תושב ותושבת בעיר הזקוקים לנו. אנו ממשיכים לפעול למען מגוון אוכלוסיות הזקוקות לסיוע ברחבי העיר. רק ביחד ובערבות הדדית נעבור את התקופה המורכבת הזו״.
זוהר בלום, מ״מ ראש העיר: “כחלק מההיערכות בתקופה הנוכחית, ראש העיר ואני הנחינו כי יש להתייחס לאוכלוסיות הווטרנים ואוכלוסיות הגיל השלישי של העולים החדשים, כדי שיזכו לביטחון תזונתי נכון בעת הזו ככל שאפשר. הפתרון שהתאמנו עבורם עונה על מירב צרכיהם”.
עו״ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק בתיק השירותים החברתיים: “אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להתאים פתרונות שיענו ככל האפשר לצרכים של אוכלוסיות הגיל השלישי של העולים החדשים והווטרנים״.
אברהם מיכאל גרינזייד, יו”ר הארגון הארצי של ותיקי מלחמת העולם השנייה ותושב העיר: “אני מבקש להודות לראש העיר, מר רחמים מלול לממלא מקומו זוהר בלום ולכל אגפי העירייה על העזרה והתמיכה שמעניקה העירייה לאוכלוסייה המבוגרת בעיר. בימים אלו, בעת משבר הקורונה העניקה העירייה מאות סלי מזון ותווי שי לבני הגיל השלישי ולווטרנים המתגוררים בעיר ועל כך הערכתי הרבה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן