news08.net/ads.txt

רמלה סוערת | ילד בן 14 נעצר ונאזק; חברי המועצה שליוו את המשפחה: “צלקת נפשית גדולה לנערים ולהוריהם”

זו הייתה שבת שגרתית עבור מספר ילדים בני 14 מרמלה שנכנסו לשחק כדורגל באחד מבתי הספר באזור. אלא שהפעם זה נגמר במעצר במשטרה, אזיקים וכניסה לניידת לאחר שנחשדו לכאורה כי “פרצו למבנה ציבורי” לטענת המשטרה. מי שליווה את הנערים בתחנת המעצר היו חברי המועצה, רותם כחלון, משה שטה ושלומי פאנטה שהיו חרדים לשלומם של הנערים ודאגו לשחרורם. 

במהלך השבת מספר ילדים בני 14 נכנסו לשחק כדורגל במגרש בית הספר כמו רבים מהנערים בישראל, רק שהפעם זה נגמר במעצר של המשטרה, אזיקים וכניסה לניידת משטרה לאחר שנחשדו לכאורה כי “פרצו למבנה ציבורי”- בית ספר (השכנים הגישו תלונה לאחר שראו אותם במגרש).

נערים בני 14, שנכנסו לשטח בית הספר לשחק כדורגל, עוררו את חשדם את השכנים באזור שהזעיקו את המשטרה למקום. כשהניידת הגיעה, החלה מנוסה של הנערים ולבסוף נעצרו, נאזקו ונלקחו לתחנת המשטרה.
מס’ שעות אח”כ ההורים עודכנו ואף הם הגיעו לתחנה. חבר המועצה, משה שטה: “כשפתחתי את הנייד במוצאי שבת הוצפתי בהודעות ומיד נסעתי לתחנת וכך גם חברת המועצה-רותם כהן כחלון הגיעה אף היא לתחנת משטרה מיד. חבר המועצה שלומי פנטה הגיע מוקדם יותר יחד עם הנערים לתחנת המשטרה והתחיל לטפל באירוע ובהמשך הצטרפה גם הפעילה החברתית-זוהר בלואו . הנערים נחקרו בגין זה בלווי עורכי דין מהסנגוריה הציבורית שתדרכו את הנערים כיצד להתנהל במהלך החקירה שנערכה רק סמוך לשעה אחת בלילה”.

חברי המועצה לא הרפו מהנושא, ועלו תהיות רבות מדוע נער בן 14 צריך להאזק בצורה כזו ללא עוול בכפו. “כולנו יחד עשינו מאמץ גדול ולחצנו שלא יפתח להם תיק פלילי שהיה גורם הם לנזק בלתי הפיך לעתידם של הנערים. לבסוף הנערים שוחררו לביתם ב-1:30 לפנות בוקר מבלי שנפתח להם תיק פלילי בגין המקרה”. שטה הוסיף. “זהו מקרה קשה מאוד שישאיר כנראה צלקת נפשית גדולה לנערים ולהוריהם.נעשה הכול כדי לתמוך ולחזקם בכל עת ובכך דרך”.

רותם כחלון שאף היא נכחה בתחנת המשטרה, לא הסתירה את האכזבה מהתנהלות המשטרה כלפיי הילדים. לטענתה, ילד אינו צריך להיעצר כך כשאין שום סיבה מוצדקת.

ממשטרת ישראל נמסר: מדובר בחשודים שנעצרו לאחר שבמוקד המשטרה התקבל דיווח על מספר חשודים שפורצים למבנה הממוקם בשטח בית ספר, באחת השכונות ברמלה. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בחשודים בסמוך למבנה וניגשו לבדוק אותם, בתגובה החלו החשודים להימלט ולאחר מרדף רגלי קצר, שני חשודים נעצרו ונלקחו לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה שוחררו בתנאים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן