news08.net/ads.txt

רשת חוויות לא תגבה תשלום עבור קייטנות אחר הצהריים של חנוכה

יו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן, הודיע כי רשת חוויות לא תגבה תשלום עבור קייטנות אחר הצהריים של גני הילדים, המיועדות לילדי הצהרונים של חוויות בלבד, זאת למרות שמשרד החינוך לא מסבסד השנה את הקייטנות.

על פי ההחלטה, קייטנת הבוקר תתקיים בעלות 100 שקלים בהתאם למתווה משרד החינוך, בין השעות 07:30-13:00 והיא פתוחה להרשמה לכלל ילדי העיר, כאשר הורי ילדי הצהרונים הרשומים ברשת יכולים להירשם גם לקייטנת הצהריים, בין השעות 13:00-16:00 וזאת כאמור ללא תשלום נוסף. בתוך כך, ברשת הדגישו כי ההרשמה תלויה במספר הנרשמים וגיוס צוותי כוח אדם. יש לציין כי זמן הרישום הוארך והוא יתקיים זאת עד ליום רביעי בבוקר, 9.12 וכי הודעה סופית על פתיחת המסגרות תימסר להורים עד יום חמישי, 10.12, בשעה 17:00. ההרשמה דרך אתר האינטרנט של רשת חוויות (הורי ילדי הצהרונים של חוויות אינם נדרשים ברישום).

יו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן, מסר בעקבות ההחלטה כי: "למרות שמשרד החינוך לא משתתף השנה בעלויות הקייטנות ואף הובהר להורים בהסכמי תחילת שנה כי הן תתקיימנה בתשלום, אנו קשובים לצרכים שעולים מהשטח ולאור פניות רבות שקיבלנו מהורים המבקשים לקבל מענה אולם מתמודדים עם קשיים רבים בתקופה זו, החלטנו לבוא לקראת ההורים ולבטל את התשלום עבור שעות אחר הצהריים. ההחלטה תאפשר להורים להישאר ליום עבודה מלא, ואני מודה לראש העיר, רחמים מלול, על תמיכתו ולכל הפונים, ומאחל חג שמח וחופשה נעימה".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן