news08.net/ads.txt

שבר את הרשת וגרם לעיניים דומעות: תושב יבנה שר לסבתא שלו מבעד לחלון – סרטון בכתבה

התרגשנו השבוע במיוחד לראות את בר, הנכד המקסים של חנה אביטן מיבנה, שר לה את “יא מאמא” של שמעון בוסקילה ועידן רייכל,כאשר לא נותרה אף עין יבשה. בימים אלה שהגעגוע ליקרים שלנו הולך וגובר החליט בר המקסים להפתיע את סבתא ושר לה מבעד לחלון .

הסרטון של בר אביטן גרם להרבה עיניים דומעות ללא הפסקה: החל מקולו הערב, מברכות “כפרה עליך” של סבתא, מהחיוך על פניה ואף מכולם ביחד.

מדובר ברבנית חנה אביטן, הסבתא של בר, שסיפרה:” אין תלונות. אני אומנם בבית כבר שלושה שבועות אבל הצלחתי לחלק כבר 90 קרטונים של מוצרי מזון למשפחות נזקקות ביבנה. מתקשרים אלי ואני מיד שולחת קרטון עם בר. אני רבנית ועושה לעצמי סדר. מכירה את הדינים והכל. אל תדאגו לי.

הרבנית גם התכוננה למימונה שבספק תתקיים: “כל הריבות שלי כבר מוכנות במקרר: ריבת גזר, תפוז, חציל, פומולה. אני מכינה כל מימונה 20-25 קילו מופלטות. המופלטה שלי הכי מיוחדת ביבנה. אני מבקשת מכל הזקנים והזקנות כמוני לא לצאת מהבית. תשמרו את הנשיקות לנכדים אחרי המגיפה. נשמור על עצמנו והקב”ה ישמור עלינו מלמעלה. אני מברכת לא רק את עם ישראל אלא את העולם כולו. שיבריאו כולם בע”ה. כולם יהיו בריאים והמגיפה הזו תעלם מהר. עוד נחגוג אצלי בבית ביחד”.

מילות השיר:
אמא, למה הלכת
את נשמתי וחיי
דמעות עיניי לך, אמא
לימדת אותי ועבדת קשה בשבילי
את, יופייך, מאור עיניי

אמי, את החנונה
אמי, את היקרה
הלוא את אור עיניי
כמה רצת וחשבת בשבילי
אני מתגעגע ליופייך
מאור עיניי

צפו בסרטון:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן