news08.net/ads.txt

שיתוף פעולה ראשוני בין שמיר אסף הרופא לקופ"ח מאוחדת לטובת ילדים ונוער עם סכרת

הרצאה ראשונה בזום לרופאי ילדים ומשפחה, אחיות וצוות פארארפואי של מחוז דרום בקופת חולים מאוחדת | ההרצאה פרי יוזמה משותפת של רופאים ואחיות ממאוחדת מחוז דרום ושל המכון לאנדוקרינולוגיה וסוכרת ילדים ונוער במרכז הרפואי שמיר.

״המטרה המשותפת היא להגיע לאיזון מיטבי של בני נוער עם סוכרת , תוך תמיכה של צוות רב מקצועי בבית החולים וצוות מרפאת הקהילה תוך הבנה משותפת של הצרכים הייחודיים והאינדיבידואליים של המטופל הסוכרתי בגילאי הילדות והנוער, ותמיכה בכל ההיבטים כולל משפחתיים, תרבותיים ומנהלתיים״ אומרת פרופ' רחמיאל מריאנה מנהלת המכון האנדוקרינולוגי וסוכרת ילדים בשמיר.

״לרופאי הילדים בקהילה היכרות עמוקה עם המטופל ומשפחתו והם פוגשים בו מספר רב של פעמים לאורך השנה. יש חשיבות גבוהה להיכרות הרופא המטפל בקהילה עם הטכנולוגיה המתקדמת בטיפול הסוכרת, למעורבות פעילה שלו במעקב ובטיפול השוטף במחלה. שיתוף פעולה עם צוות מכון הסוכרת חיוני לצורך הבנה מלאה ויישום ההמלצות ועמידה ביעדי הטיפול״ מסר דר׳ רועי אסף רופא ילדים ומנהל איכות רפואית במחוז דרום במאוחדת.

לאחר המפגש העיוני השני שיערך באוקטובר תתקיימנה סדנאות מעשיות לרופאי הילדים מהקהילה במכון לאנדוקרינולוגיה במרכז הרפואי שמיר. וכמו כן יצטרפו רופאי הקהילה לרופאי המכון בימי קבלת קהל במרפאה.

זהו שיתוף פעולה ראשוני ויוצא דופן בו המרכז הרפואי מנגיש את המידע והטיפול בסכרת למטופליו באמצעות קופת החולים והרופאים בקהילה ומצד שני רופאי קופת החולים מתמקצעים ומתעדכנים בטיפולים החדשניים המוצעים כיום לילדים ולבני הנוער עם סכרת במרכזים הרפואיים ויכולים לסייע להם בניתוב הטיפול המתאים והטוב להם ביותר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן