news08.net/ads.txt

גן יבנה: שכונת מכבים “עפה” באוויר עם עברי לידר; דרור אהרון: “ממשיכים לבסס את עצמנו כרשות המובילה באיזור בנושא התרבות”

פסטיבל ‘אתנחתא’ התקיים זו השנה השישית בגן יבנה, רגע לפני שהקיץ נגמר, וגם השנה הגיעו אליו אלפים מתושבי גן יבנה שנהנו ממופעי ענק בדשא הגדול בשכונת מכבים כמיטב המסורת.

הפסטיבל, שמהווה את אירוע סגירת הקיץ ביישוב, החל באירוע פתיחה חינמי ללא עלות בחניה של מרכזון הרצל בהפקה מקורית, מבנאי עד בנאי, מסע מוזיקלי בעקבות המשפחה הכי מוזיקלית בישראל. לאחר מכן התקיימו בדשא הגדול במכבים שתי הופעות ענק בערב אחד של NUNU שסחפה את הקהל עם הלהיטים הלא שגרתיים שלה שכבשו את ישראל בקיץ הנוכחי. עברי לידר הוסיף את הפינאלה במופע מחשמל. לידר הפתיע את הקהל כשעלה לשיר דרך אלפי הצופים, לחץ ידיים הצטלם איתם והביע את אהדתו הרבה לגן יבנה ולתושביה. בערב השני הגיעה שרית חדד ששרה את מיטב הלהיטים שלה והקפיצה את הקהל בשמחה עם כל השירים הכי מוכרים שמלווים אותנו משנות ה-90 ועד היום. את שרית חדד חיממה לא אחרת מאשר תושבת היישוב המוכשרת זוהר יעקובי.

ראש המועצה, דרור אהרון: “אנחנו ממשיכים להביא לגן יבנה את כל האמנים הגדולים בישראל ולבסס את עצמנו כרשות המובילה באיזור בנושא התרבות. תודה לכל העוסקים במלאכה, לעובדי אגפי ומחלקות המועצה, למתנ”ס גן יבנה, המחלקה לתרבות ואירועים, מחלקת השיווק של המתנ”ס, העובדים והעובדות שעבדו מסביב לשעון בחודשים האחרונים, תודה גדולה לאילן רביבו מחזיק תיקי התרבות והספורט על הובלה של קיץ פשוט אדיר ולכם תושבי גן יבנה שרקדתם, צחקתם ונהניתם יחד – תודה ונתראה בקיץ הבא”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן