news08.net/ads.txt

שר החינוך ביקר בלוד והעניק 1,512 מחשבים לילדי העיר

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, קידם בברכה את שר החינוך, ח”כ יואב גלנט, אשר הגיע ביום שלישי השבוע, לביקור בעיר לוד והשתתף בטקס מצומצם עפ”י הנחיות משרד הבריאות בבית הספר ‘ספיר’, כחלק מתכנית ענק של הממשלה ומשרד החינוך ובשיתוף פעולה עם הרשויות, לחלוקת 150 אלף מחשבים ניידים לתלמידים אשר ידם אינה משגת – תכנית לאומית רחבת היקף, המסתכמת בסכום חסר תקדים של 1.2 מיליארד ש”ח. את השר קיבלו בקטעי נגינה מיוחדים ילדי ביה”ס, בניהולה של איריס עזריה. 

במסגרת הפרויקט הארצי העצום והחשוב, יחולקו לעשרות בתי הספר בעיר לוד, יסודי ועל-יסודי, 1,512 מחשבים ניידים, בשווי של למעלה משני מיליון שקלים, כאשר החלוקה תתבצע באופן מסודר דרך מוסדות החינוך. שנת הלימודים תשפ”א נפתחה בבתי הספר בצל האתגרים העצומים עקב משבר הקורונה. בשנה זו, הצורך מטעמי בריאות להתבסס על הלמידה מרחוק הפכו את המחשב למכשיר עוד יותר חיוני והכרחי לתלמידים. 

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו שהעניק יחד עם שר החינוך את המחשבים, אמר כי “אנו משקיעים רבות ועושים את המקסימום על מנת לצמצם פערים לימודיים וחינוכיים, עד שנחזור לשגרה בריאה בע”ה. היה מרגש לראות את הילדים היקרים שלנו בלוד, אוחזים במחשב חדש וזוכים להזדמנות שווה. המחשבים האלו יקזזו את הפער הדיגיטלי וישמשו את הילדים להכנת שיעורי בית ולרכישת ידע”.

במעמד נכחו סגן רה”ע רפי קטאשווילי. המשנים לראש העיר אלי סער, גיל חדד ורפי יקותיאל, מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, הגזבר ציון הדר, מנהל אגף החינוך שלום עזרן, מנהלת מחלקת יסודי באגף החינוך אורלי אביר לב, המפקחת גילה חרזי, וצוות מצומצם מאנשי החינוך של ביה”ס ותלמידים. 

שר החינוך, יואב גלנט: ״שמחתי להגיע לעיר לוד למבצע חלוקת המחשבים, יחד עם חברי ושותפי לדרך, ראש העיר עו”ד יאיר רביבו שמשקיע כבר שנים רבות בחינוך ילדי העיר. בחודשים הקרובים נמשיך לחלק 150 אלף מחשבים ניידים עבור כל ילדי ישראל דרך אלפי בתי ספר בכל רחבי הארץ, ובכך נקדם את המהפכה הדיגיטלית במשרד החינוך״.

ראש העיר רביבו הודה לשר גלנט וציין כי “השר ידיד אישי שלי ושל העיר לוד והוא אף בחר להגיע ללוד, בעיתוי חגיגי זה עם חזרתם של ילדי ה’-ו’ ללימודים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן