news08.net/ads.txt

תושבת יוספטל ברמלה: “16 שנה שאני סובלת, וידל מבקשת את תשובתך”

ללירון, תושבת יוספטל ברמלה הגיעו מים עד נפש. בחודשים האחרונים היא טוענת להתנכלות ברכבה הפרטי, באזור מגוריה. לטענתה, מספר אנשים מגיעים לרכבה ומפרקים חלקים ממנו. על אף שפנתה למשטרה, אינה מקבלת מענה ראוי. כעת היא פונה לראש העיר לתת את הדין לכך. ” זה לא הפעם הראשונה ולא השנייה”.

לירון משתפת: “יותר מ 16 שנה אני גרה ביוספטל רמלה, וכל בוקר מגיעה לרכב וחסר לי חלק, פעם מראה, פעם 2 מראות כולל הבית מראות, פעם וישרים כולל הזרוע, פעם פנסים קדמיים ופעם ואחוריים, נמאס לי לפנות למשטרה הם לא יכולים לעזור בכלום, לרשום תלונה ואז לקבל מכתב שאין מה לעשות עם זה. מיכאל וידל מבקשת בבקשה תתקינו מצלמות בחניות הציבוריות. החנייה של בית ספר מענית + חנייה של יוספטל. נמאס מהבריונות הזאת בעיר, 16 שנה מוציאה אלפי שקלים לקנות החלקים ושוב זה קורה. די, זה לא הפעם הראשונה שזה קורה ולא שנייה, 16 שנה שאני סובלת, והבריונות של אנשים/ ילדים משחיתים אם זה לדקור גלגלים עם סכין או לשרוט את הרכב פשוט לאורך ולרוחב. וידל, מבקשת את תשובתך לנושא”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן