news08.net/ads.txt

תיעוד מהבוקר שאחרי השריפה – שנגרמה מסוללת אופניים חשמליים; “נמנע אסון כבד”

הצילומים מזירת השריפה שהתרחשה אתמול בערב בלב שכונת שחמון, ברחוב עין גדי – מצביעים על הנס הגדול שהיה במקום. הרכבים שרופים, כך גם זוגות אופניים וגרב שנותר בודד – גם הוא מפויח.

א’ – שקרא לעזרת כוחות ההצלה אמש – הסתובב כלא מאמין. מדובר בדר רחוב, כך לדברי התושבים, שהשתלט על חניון בבית המגורים. כל רכושו הסתכם במספר בגדים ואופניים חשמליים עמם נע ממקום למקום. אחד מהדיירים בשכונה הסמוכה שוחח עימו הבוקר. “מסתבר שהוא ישן בתוך איזה רכב וליד יש לו מחסן בו היה מטעין את האופניים. לדבריו הוא הלך להכין קפה ולפתע החל לשמוע קולות שריפה מכיוון המחסן. כשהתקרב ראה כיצד הרכוש היחיד שלו עולה באש וניסה לכבותו לבד בכל כוחו. הןא צעק ‘הצילו’ ואף אחד לא שמע אותו ואז התקשר לכיבוי אש, צרח שיגיעו. הוא המשיך לנסות לכבות לבד את האש וממש נשרף בידיים, אם עד אתמול היו לו זוג גרביים שיחממו אותו – כעת גם זה נשרף לו. הוא עם בגדים מלוכלכים והמעט שהיה לו – הכל נשרף, לא נשאר זכר לשום דבר”.

דיירי הבית בו התרחשה השריפה כעסו עליו הבוקר. “מה אתה ישן כאן? תראה מה עשית לבניין, סילקנו אותך כבר 20 פעם”, אמר לו. הוא הוריד את הראש ונעלם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן