news08.net/ads.txt

תפילה חגיגית, משאית מוסיקלית, והשתתפות דיג’יים: עיריית רחובות מביאה את יום העצמאות עד אליכם

הנחיות משרד הבריאות המורות על שמירת מרחק ואיסור התקהלויות לא מאפשרות את קיום החגיגות השנתיות באופן הרגיל. כמו כן, בתקופה זו, שנמשכת כבר כחודש וחצי, ראש העיר רחמים מלול, החליט לשמור על צניעות בציון יום העצמאות השנה והעברת הכספים לטובת מטרות חיוניות אחרות, ובהתאם לכך בוטלו הזיקוקים ועוד פעילויות שתוכננו על אף הקורונה.

כזכור, אמש החליט ראש העיר, רחמים מלול, לבטל את מופעי הזיקוקים שתוכננו, ואף לצמצם את החגיגות, בשל הרצון לשמור על צניעות ולהימנע מחגיגות ראוותניות בתקופה זו. בערב יום העצמאות, יום שלישי, (28.4) יועברו שני מופעים בשידור ישיר וחי: תפילה חגיגית לשלום המדינה: הרכב הא-קפלה “מפתח סול” יערוך תפילה חגיגית ללא קהל בבית הכנסת הגדול יועבר בשידור ישיר וחי בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות ושל החברה העירונית החל מהשעה 20:00.
מחזיק תיק מורשת ישראל חבר המועצה אמיתי כהן, יוזם התפילה החגיגית: “אנו זוכים לחיות במדינה עם הישגים גדולים, אני שמח שמצאנו את הדרך לציין את החג עבור תושבי רחובות באופן חגיגי אך צנוע ובהתאם להנחיות”.

מופע רייב עצמאות המיועד לבני הנוער הישר מאולפן העירוני LIVE החל מהשעה 20:30, ובו ישתתפו דיג’יים פופולאריים כמו הצמד UPGRADE, דיג’יי SHALOS ודיג’יי SMILEY ישודר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של העירייה, החברה העירונית והעירונוער. ביום העצמאות, יום רביעי (29.4 ), בין השעות 16:00-19:00 יעברו ברחבי השכונות בעיר משאיות מוסיקליות. כלל הפעילות ביום העצמאות תתבצע בהתאם להוראות משרד הבריאות והתושבים מתבקשים להישאר בבתים.

מחזיק תיק התרבות, חבר המועצה עודד עמרם: “רחובות, עיר התרבות, ידועה באירועי התרבות שלה. למרות המגבלות, פעלנו לציון היום הזה בצניעות, לשמח את התושבים באמצעות משאיות מוזיקליות שיסתובבו בעיר”.

ראש העיר, רחמים מלול: “מדינת ישראל חוגגת 72, התאמנו את ציון יום העצמאות השנה לתקופה זו, שבה אנחנו נדרשים להימנע מחגיגות ראוותניות. ראוי שנעשה זאת בצניעות ולא בבזבוז כספים מיותר שראוי כי ננתב למטרות חיוניות אחרות. וכך גם ביקשו תושבים רבים שפנו אלינו בימים האחרונים. יחד עם זאת – לא נאפשר לקורונה להביא לביטול חגיגות יום העצמאות. היום יותר מתמיד – אני קורא לכל התושבים לתלות את דגלי המדינה ולשמור על רוח החגיגה עם המשפחה בבית בכל מחיר- יחד עם שמירה על ההנחיות למען בריאות כולנו. אני מאחל לכל תושבי העיר חג עצמאות שמח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן