news08.net/ads.txt

״שרים בסוכות” 2022: נרקיס, אודיה, אבנר גדסי ודודו פישר יופיעו בפארק המייסדים | הכניסה חופשית!


עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו, כמיטב המסורת בחול המועד סוכות, את אירועי “שרים בסוכות” בפארק המייסדים בעיר. המופעים יתקיימו בתאריכים 12-13.10, בימים רביעי וחמישי, בשעה 20:00 עם מיטב האמנים המובילים. הכניסה חופשית והקהל הרחב מוזמן להגיע ולקיים ביחד את המנהג “ושמחת בחגך והיית אך שמח”. האירועים נגישים. חניה לאירוע – ברחובות הסמוכים ובחניון קניון רחובות.

בערב הראשון, יום רביעי (12.10), תופיע הזמרת נרקיס (בשעה 21:30) עם להיטיה: “תהיה לי בית”, הולכת איתך”, “שדות” ועוד. את הערב יפתח (בשעה 20:00) ההרכב החסידי “שישו ושימחו” עם מיטב שירי המסורת באידיש, בהשתתפות: שלומי גולדברג, אילן ליבוביץ וגיל קפטן, אשר יארחו את הזמר הוותיק דודו פישר.

בערב השני, ביום חמישי (13.10), יופיע הזמר אבנר גדסי (בשעה 21:00) עם מיטב להיטיו, ולאחריו תנעל את הערב הזמרת העולה אודיה (בשעה 22:00) עם שיריה: “אם הייתי צריכה”, “בימים ההם” ועוד. את הערב יפתח (בשעה 20:00) המופע “שירים שעשו עָלִיָה”, בהשתתפות לירן ספורטה ואופירה גלוסקא. על הניהול מוסיקלי ינצח אופיר שמעוני.

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות: “פרויקט ‘שרים בסוכות’ הוא אירוע תרבותי ברמה ארצית, המחבר בין מסורת, תרבות וקהילה. אנו מזמינים את תושבות ותושבי העיר ליהנות מהאמנים בשורה הראשונה בישראל יחד עם מוזיקה לנשמה ”

עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: “אירוע ‘שרים בסוכות’ הפך למסורת שמתקיימת מידי שנה, מסורת שמחברת בין כל המשפחות כולן והשירים הנפלאים שמגבירים את החיבור ומחזקים את אווירת החג”.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית רחובות: “החברה העירונית שמחה להפיק לתושבי רחובות את אירועי סוכות, לאחר שנתיים שלא התקיימו בשל הקורונה, כולכם מוזמנים להגיע ולהנות ממיטב האמנים המובילים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן