news08.net/ads.txt

1,300 מארזי מזון חולקו: רחמים מלול: ״מטרתנו היא שלא יישארו קשישים רעבים בחג״

בדיון שנערך בנושא ביום שישי האחרון (3.4) בראשות מנכ”ל העירייה דורון מילברג, נערכו הגורמים הרלוונטיים לחלוקת מזון לקשישים ואוכלוסיות מוחלשות ברחבי העיר בהתאם לרישומי האגף לשירותים חברתיים.

בימים האחרונים התקבלו כ- 1300 מארזי מזון ובימים אלה מתבצעת חלוקה בכל רחבי העיר. המארזים מחולקים לקשישים ולאוכלוסיות מוחלשות ע”י עיריית רחובות וצוות מתנדבים.
ביום ראשון בבוקר הגיעו משאיות אשר פרקו את מארגזי המזון המשפחתיים המכילים את כל הדרוש למשפחה בחג, כגון יין, שמן, סוכר, מלח, מוצרי מזון יבש לבישול, שימורים, נייר טואלט ועוד.
במאמץ המשותף לחלוקה השתתפו אנשי האגף לשירותים חברתיים, צוות מחלקת החירום באגף הביטחון בעירייה, צוות הבית החם לקהילה באגף השכונות וכ- 200 מתנדבים תושבי העיר. מבצע החלוקה נוהל כמבצע צבאי לכל דבר: המתנדבים הגיעו ברכביהם לאזור ההעמסה, וללא צורך לצאת מהרכב קיבלו את רשימת התושבים לחלוקה והמארזים הועמסו לרכבם.
בנוסף, העירייה ממשיכה בחלוקת מזון חם מדי יומיים, ל- 800 קשישים ברחבי העיר, בכמות שמספיקה ליומיים של ארוחות ומכילה את כל אבות המזון. מחר תחולקנה חבילות מזון באמצעות עובדים ומתנדבים לכ-1,400 קשישים ובהן מנות מזון לכל ימי החג.

ראש העיר, רחמים מלול: “מטרתנו היא שלא יישארו קשישים רעבים בחג הזה, ולכן אנו משקיעים משאבים רבים בחלוקת מזון לכולם. כשכולנו מתכוננים לליל הסדר בביתנו, לא נשכח את מי שערירי ומתקשה לחגוג ללא אמצעים. באם יש מי שזקוק לסיוע כלשהו, אנא פנו למוקד העירוני ואנו נדאג להגיע אליו”.

מ”מ ראש העיר, זוהר בלום: “בתחילת המבצע שמנו לנו למטרה להגיע לכמה שיותר תושבים ולוודא שיהיו בידם האמצעים לחגוג את החג בכבוד. מבצע החלוקה הנוכחי הינו מורכב ומצריך מאמצים רבים אך אני גאה לומר שאנו עומדים ביעדים שהצבנו לעצמנו. אני מודה לכל העובדים והמתנדבים שלקחו חלק במערך הסיוע שהקמנו ומאחל לכולם חג פסח שמח”.

חבר המועצה שמוליק בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: “בשבועות האחרונים אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להתאים באופן אישי את הפתרונות לתושבים אשר זקוקים לסיוע מהאגף לשירותים חברתיים. המאמץ מתרכז כרגע בחלוקת מזון לפני החג. אני מבקש להודות לכל מי שהתגייס להצלחת המטרה – עובדים ומתנדבים כאחד”.

אירית שיפריס, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: “אנו עושים הכול על מנת שלא יישארו תושבים ללא ביטחון תזונתי בחג הזה, ומעניקים את המעטפת גם בסיוע ריגשי ובסיוע למשפחות ואוכלוסיות מוחלשות”.

תושבי העיר הזקוקים לסיוע כלשהו – במזון, תרופות או אוזן קשבת – מוזמנים לפנות למוקד העירוני 106 בווטסאפ 050-8806106 או בטלפון 08-9392106!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן