news08.net/ads.txt

434 חולי קורונה אובחנו ביבנה; בוטל פעילות השוק העירוני

עיריית יבנה מעדכנת לפני דקות אחדות כי בעיר ישנם כ-434 חולים פעילים חיוביים לנגיף, מרביתם נמצאים בבידוד ביתי, 13 במלונות ו-12 מאושפזים בבתי חולים בדרגות מחלה שונות. מאז פרוץ המגפה חלו 1,111 במצטבר, מתוכם 675 החלימו. מספר המבודדים עומד נכון לשעה זו על 1,746 איש, אחוז החולים המאומתים בבדיקות המעבדה ממשיך להיות גבוה ועומד ביממה האחרונה על 11.64%.
סגירת גני השעשועים ומגרשי הספורט – לאור נתוני התחלואה הגבוהים עיריית יבנה קוראת לציבור התושבים להימנע משהייה בגני השעשועים ובמגרשי המשחקים הציבוריים. היציאה ממקום המגורים לפעילות ספורט של יחיד או עם אנשים המתגוררים עמו באותו מקום ושלא באמצעות רכב ממונע. הכניסה למגרשי הספורט אסורה.
הפסקת פעילות השוק העירוני ביבנה-
בשל העלייה במימדי תחלואת הקורונה בעיר ולאחר הערכת מצב שנערכה בעיריית יבנה הוחלט על ביטול פעילות השוק העירוני. לפיכך, ביום חמישי, 24.09.20 השוק העירוני לא יתקיים.
 להלן עדכונים על מספר התושבים שנמצאו חיוביים לנגיף לפי שכונות מגורים:
 שכונת נאות רבין- 134 (8+)
 שכונת נאות שמיר- 6 (2-)
 שכונת נאות בגין- 64 (6+)
 שכונת נאות בן גוריון-60 (2+)
 שכונת נווה אילן-54 (4+)
 שכונת נאות שזר-33 (4-)
 שכונת רמות ויצמן- 31 (5-)
 שכונת נאות אשכול-31 (2-)
 אזורים אחרים- 21 (3-)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן