ראש עיריית אשדוד דר יחיאל לסרי הודיע כי בשל האירוע בצומת אמונים נדרשים תושבי הרובעים הגובלים בדיונה ח' ט' י' יג' טז' ויז' להסתגר בבתים.

בשעה זו נערכות סריקות נרחבות של כוחות הבטחון והמשטרה לשלילת הימצאות גורמים עויינים באזור.
זמן קצר קודם הודיע דובר צהל כי כוחות משטרה ניטרלו רכב ובו לפי החשד חוליית מחבלים בכביש 4 סמוך לאמונים.
◼️ לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן
צפו בסרטון מזירת האירוע 》》
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








