הערב [שלישי] התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולכת רגל שנפגעה מרכב בכביש 40 סמוך לנווה ירק.
חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה בשנות ה-40 וקובעים את מותה כשהיא עם חבלה רב מערכתית.
חובש מד"א שי כהן סיפר:
"האישה שכבה בצומת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ובגופה חבלות קשות. ביצענו בדיקות רפואיות אך למרבה הצער הפציעה שלה הייתה קטלנית ונאלצנו לקבוע את מותה".
◼️ חדשות הרצליה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








