news08.net/ads.txt

SWIFT EV מבית אי.די.איי אנרגיה תקים מערך של עמדות ציבוריות לטעינת רכבים חשמליים, בפריסה ארצית

העמדות יפרסו במרכז הארץ ובאזורים נוספים ויגדילו באורח משמעותי את הנגישות והזמינות של נקודות הטעינה. בנוסף, יפותח שירות ייחודי עבור ארגונים גדולים שיבקשו לעבור לרכבים חשמליים ויזדקקו לפתרונות תדלוק שאינם נשענים על החשמל הביתי של העובד. מערך העמדות יגובה באפליקציה לאיתור עמדה, לביצוע תשלום ועוד

החברה היזמית SWIFT EV, מבית אי.די.איי אנרגיה, תפרוס מערך של עמדות ציבוריות לטעינת רכבים חשמליים ברחבי הארץ. מדובר על עמדות טעינה מהירות יותר מאלו הביתיות, כך שלמעשה ניתן לטעון את הרכב ולהמשיך בנסיעה, ואין צורך להפקיד אותו בטעינה למשך לילה שלם או לשעות ארוכות.

המהלך של SWIFT EV מבוסס על מגמת העלייה של מספר הרכבים החשמליים בכבישי ישראל, העומד על עשרות אלפים וממשיך לטפס. סקרים שעוסקים בכוונות של ישראלים לרכוש בעתיד רכב חשמלי, מעידים על נכונות הולכת וגוברת לעבור לרכבים חשמליים. נתון זה מלמד כי בעתיד הקרוב נמשיך כנראה לראות עלייה בשיעור הרכבים החשמליים סביבנו.

פריסת עמדות הטעינה בידי SWIFT EV, נועדה לענות על מספר צרכים בשוק: הראשון הוא כמובן הצורך לשפר את הזמינות והנגישות של עמדות הטעינה כדי שכל נהג יוכל להטעין בזמן ובמקום הנוחים לו, מבלי לבזבז זמן נסיעה ומאמץ כדי להגיע לנקודת טעינה.

צורך נוסף בשוק, קשור לסקטור הארגוני, שמתקשה לאמץ את מודל הרכב החשמלי בגלל קשיים בפתרונות תדלוק. כאשר עובד מחזיק רכב חברה, הוא בדרך כלל מתדלק בתחנת דלק באמצעות כרטיס מטעם החברה המעסיקה. במקרה של רכב חשמלי, טעינה ביתית במהלך הלילה היא פתרון בעייתי שכן משמעותה טעינה על חשבון העובד. SWIFT EV מבטיחה להציע לארגונים גדולים פתרונות אמיתיים, שיאפשרו להם למסור לעובדים רכבי חברה חשמליים.

עמדות הטעינה של SWIFT EV יפרסו במרכז הארץ וגם במקומות נוספים. האתרים הנבחרים יהיו אזורי מעבר אסטרטגיים, מרחבים במושבים וקיבוצים ועוד. העמדות יהיו ציבוריות ונגישות לקהל הרחב.

אחד היתרונות שמציעה SWIFT EV במערך הארצי החדש, הוא מיפוי של כלל העמדות באפליקציה ייעודית. בעזרת האפליקציה, נהגים יוכלו לאתר תמיד את עמדת הטעינה הקרובה ולכוון אליה. באפליקציה ניתן יהיה גם לשלם עבור הטעינה ובכך לפשט את תהליך הטעינה ולהשלים אותו גם ללא ארנק או כרטיס אשראי. עם זאת, מי שירצו יוכלו לשלם בעמדת הטעינה בכרטיס אשראי, בשירות עצמי ובאופן מאובטח.

עדי לוי, שותף מייסד בחברת SWIFT EV מבית אי.די.איי אנרגיה: “המהלך שלנו לפריסה רחבה של עמדות טעינה, נועד לשדרג באופן משמעותי את השירות לנהגי הרכב החשמלי. הזמינות והנגישות של העמדות הן חלק בלתי נפרד מחוויית הנהיגה, מהערך של הרכב החשמלי עבור בעליו ואפילו מאיכות החיים. אנחנו גם מתכוונים להציע את הפתרון הראשון לתדלוק רכבים חשמליים שהם רכבי חברה, המוחזקים בידי עובדי הארגונים הגדולים”.

SWIFT EV היא חברת בת של E.D.I אנרגיה, העוסקת באנרגיה מתחדשת ומחזיקה מערכות פוטו וולטאיות (סולאריות).  E.D.I אנרגיה יזמה, הקימה ומתחזקת מאות מערכות סולאריות על גבי גגות מסחריים וחקלאיים, מאגרי מים, קירויים שונים, מבני ציבור ועוד.

כמו E.D.I אנרגיה, גם EV SWIFT היא חברה יזמית, המובילה ומנהלת פרויקטים משלב הייזום, דרך בניית המודל העסקי, ניהול הרגולציה והשגת האישורים, תכנון, הקמה בפועל, תחזוקה, שירות ושיווק.

דניאל ביטון, שותפה מייסדת בחברת SWIFT EV: “עוד מימי הקמת אי.די.איי אנרגיה, אנחנו דוגלים בשילוב שבין אנרגיה לחדשנות. החיבור בין שתיהן מאפשר לקדם ערכי קיימות, התייעלות עסקית, התייעלות צרכנית ועוד. תחבורה חשמלית היא העתיד ואנחנו שמחים להוביל את פיתוח התשתיות ומערכות השירות שיתמכו בהתפתחויות חיוביות בשוק הרכב. פריסה נרחבת של עמדות טעינה היא תנאי הכרחי לפיתוח ענף הרכב החשמלי, וחברת SWIFT גאה מאוד לעמוד מאחורי פריצת הדרך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן