news08.net/ads.txt

ראיון בכורה | סמנכ”ל קרית התקשוב של שיכון ובינוי – אלעד ארזי

אלעז ארזי הוא כנראה האיש הנכון במקום הנכון – ראיון ראשון עם סמנכ”ל קרית התקשוב של שיכון ובינוי, תושב להבים

“בנגב ייבחן העם בישראל ומדינתו – כי רק במאמץ מלוכד של עם מתנדב ומדינה מתכננת ומבצעת, נוכל למשימה הגדולה של הפרחת השממה וישובה. מאמץ זה יקבע גורלה של מדינת ישראל ומעמדו של עמנו בתולדות המין האנושי”.

בנאומו שנשא בשנת 1955, הסביר בן-גוריון שהנגב הוא הזירה המרכזית בה תעמוד מדינת ישראל בשלושת המבחנים המוטלים לפתחה: מבחן כושר היצירה והמדע, מבחן הנוער ומבחן אחדות העם. “זה ה-אני מאמין שלי”, אומר סמנכ”ל קרית התקשוב של שיכון ובינוי, אלעד ארזי, תושב להבים.

ארזי גדל בלהבים, התחנך בבית ספר היסודי המקומי ולאחר מכן בתיכון אשל הנשיא. בצבא היה קצין ומצטיין חטיבת צנחנים, השתחרר לאחר מלחמת לבנון השניה. לאחר שסיים את לימודיו בהנדסת בניין באוניברסיטה בן גוריון, צבר ניסיון עשיר ביזמות בתחום הבנייה וכמהנדס ראשי של חברת בנייה. בשנים האחרונות שימש מהנדס מועצת להבים וכעת, כאמור, מונה לתפקיד הראוי והמוערך – סמנכ”ל בחברת שיכון בינוי – לקראת הפרויקט החשוב, העברת קריית התקשוב של צה”ל לנגב. שם, כהרגלו, מתכוון ארזי לסמן מטרות ויעדים ולכבוש אותם.

במסגרת תפקידו וגם כאדם פרטי, יזם פעולות שונות ומחאות בנושא המשילות בנגב, צביון היישוב וחיזוק הביטחון האישי. אחד היעדים שסימן וכבש בשנים האחרונות היה זה של הפאנלים הסולריים ברחבי להבים. על כך גם כתב רשומה מרגשת, לאחר שעזב את תפקידו הקודם כמהנדס היישוב. “זה שיר פרידה..”, כתב, “את גגות המבנים הציבוריים ביישוב, מכסים אט אט פאנלים סולריים, סופגים את אור השמש ומוסיפים ללהבים אנרגיה ירוקה. אני שמח שהייתה לי הזכות ליזום ולהוביל את הפרויקט הנפלא הזה, אשר נוסף לערך הסביבתי יש בו ערך כלכלי למועצה ולתושבים. לפני כשלוש שנים נכנסתי לתפקיד זכיתי לעבוד עם אנשים רבים וטובים, עמיתים ומתנדבים. עבדנו יחד, מתוך תחושת שליחות ואחריות לעתיד היישוב, במטרה לחזק את הצביון והזהות של להבים, לתת מענה מקצועי, ולהוסיף טוב בקהילת להבים שחשובה לכולנו.

“זכיתי להיות שותף בפרויקטים רבים, חלקם ביוזמה, חלקם בהובלה וביצוע – פאנלים סולריים, מרכז צעירים-באזז, מהפיכת המחזור, האצת תהליך היתרי הבנייה ועוד. כמהנדס המועצה שימשתי בין היתר גורם מקצועי בוועדת תכנון ובנייה. ליוויתי את שכונת שרונית ואת שינוי מדיניות הבנייה בשכונה. בתוקף תפקידי ייצגתי בנחישות את התנגדות הועדה לשכונת שרונים, אל מול הערר שהוגש ע״י מנהל מקרקעי ישראל. זאת מתוך אמונה כי התפתחות היישוב חייבת להיות מושכלת, מדורגת, ומותאמת ערכים ותשתיות”. לאחר התודות לכל מי שעבדו לצידו, סיכם ארזי: “אמשיך לפעול מתוך אכפתיות ואחריות ליישוב ולאזור”.

לאחרונה, כאמור, נקרא ארזי לדגל, לשמש סמנכ”ל בחברת שיכון בינוי, ולהיות ממנהלי פרוייקט העברת קריית התקשוב לנגב. ארזי מספר כי חשוב היה לו לחבר את שדרת הניהול של הפרויקט לדרום, לאתגרים הטמונים בו, ולחוזקות שבו. על כן יצאו כולם יחד ליום גיבוש מהנה בנגב: “החבורה הנפלאה הזו, שאני זוכה לנהל בחודשים האחרונים, עוסקת במשימה החשובה של העברת קריית התקשוב של צה”ל לנגב. מהנדסים, אדריכלים ואנשי שטח שעסוקים מידי יום ביצירת מרחבים מתאימים ליחידות מובחרות של צה”ל: השטח שעליו נבנית הקרייה עצום – כ-180 דונם, אלפי חיילים ואנשי קבע צפויים להגיע, האכלוס צפוי בתוך כשנתיים. דברים רבים ויפים נאמרו על המעבר החשוב של קריית התקשוב לנגב – על חזית הטכנולוגיה, הידע והחדשנות שמגיעה לאזור, על המנוף הבטחוני, החברתי והכלכלי ועוד.

הרמטכ”ל ובכירי צה”ל, ראש עיריית באר שבע, ואנשי מפתח נוספים התייחסו לנושא, אבל בגיבוש השבוע עמד לנגד עיניי משפט שאמר שר הביטחון בני גנץ – דם חדש וצעיר זורם לנגב! “מרגיש זכות להיות ממובילי הפרויקט החשוב הזה, מאמין שבקרוב נהנה מהאדוות שלו גם אצלנו בלהבים, ומודה לחבורה הטובה שפועלת איתי להצלחתו”, סיכם ארזי

נמשיך לעקוב.

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
3 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איציק
איציק
1 year ago

בהצלחה

אריאל וידר
אריאל וידר
1 year ago

מקצוען אמיתי
זכו בו בשיכוי ובינוי

אלירן
אלירן
1 year ago

הוא רק רוצה להיבחר בלהבים זה ידוע

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
3 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איציק
איציק
1 year ago

בהצלחה

אריאל וידר
אריאל וידר
1 year ago

מקצוען אמיתי
זכו בו בשיכוי ובינוי

אלירן
אלירן
1 year ago

הוא רק רוצה להיבחר בלהבים זה ידוע

דילוג לתוכן