אצבע של ילד בן 8 נקטעה לאחר שדלת תלמוד התורה נסגרה עליו – בקפלן ינסו לחבר ולאחות חזרה את האצבע

ילד מפוחד

ילד כבן שמונה טופל ע”י מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה של סניף רחובות לאחר שאצבעו נקטעה כמעט במלואה עקב דלת שנסגרה על ידו בתלמוד התורה “חיידר” בו הוא לומד.

“למרבה הצער, החלק העליון של אצבעו של הילד נקטע במלואו כתוצאה מדלת שנטרקה על ידו”, סיפר מיכה שולם מתנדב רפואת חירום של איחוד הצלה, “לאחר טיפול וחבישה ראשונית שהענקתי לו הוא פונה לבית החולים קפלן שם ינסו הרופאים לנסות להציל ולאחות את האצבע”.

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים וממליצים להפיק לקחים עקב הישנות מקרים מצערים מעין אלו לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות, ובמידת האפשר להתקין אמצעים שימנעו אפשרות של טריקת הדלת, בפרט בבתים או מוסדות בהם נמצאים ילדים ופעוטות. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות צפויה למנוע אסונות מיותרים.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן