news08.net/ads.txt

באיזה עיר הכי כדאי להשכיר משרד ב-2021?

באילו ערים, כדאי, משתלם ויעיל להשכיר משרד בשנת 2021? ובכן, תלוי מאוד בפרמטרים שאנחנו משתמשים בהם כדי למצוא את התשובה. האם מדובר בשיקולי עלות? האם מדובר בשיקולי נגישות? האם יוקרה? שהרי, ככל שהעיר יותר מרכזית, היא יותר נגישה, ואולי גם “יותר יוקרתית”, מאשר עיר או יישוב שאינו מרכזי באותה מידה. והעלות, יכולה לעלות או לרדת בהתאם. על כן, השיקולים הם אינדיבידואליים, והם אלו שיכולים לרמז – באיזו עיר “כדאי” להשכיר משרד בשנת 2021.

Contemporary Room Workplace Office Supplies Concept

ראשית כל, נניח שיש לנו עסק או חברה – שהחלטנו שכעת הזמן למצוא עבורה משרד. אולי כי יש אנשים שעובדים איתנו בעסק, אולי כי יש לקוחות שמגיעים לראות, אולי כי אנחנו נהנים מהאווירה המקצועית. על כן, ניתן יהיה לשקול את האפשרות, של לעבוד במשרד משלנו. וזו יכולה להיות החלטה מבורכת.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן – גורם מכריע להתלבטות באיזה עיר הכי כדאי להשכיר משרד ב-2021?

ראשית כל, עלינו באמת לתהות – היכן אנחנו רוצים שהוא יהיה. למיקום יש השפעה רבה. שהרי, אנחנו נמצאים בו. החל מהמראות שאפשר לראות בדרך אליו (כמה נעים ונאה לעיניים), וכלה באנשים הנמצאים בו (כמה שמחים, שלמים ומסופקים, והאווירה המקצועית השוררת (להיות בחברת אנשים עם מיינדסט ואנרגיה דומה לנו), כמו גם העדפות פרקטיות ועיצוביות (איך המשרדים נראים, איך זה מרגיש לנו, מה זה מאפשר לנו), יחד עם שיקולים עסקיים, מבחינת מה שזה פותח בפנינו (אירוח של לקוחות, ורושם ראשוני ללקוח – בהתאם לחזות ואספקטים מסוימים  בחוויית המשרד), ושיקולי עלות תועלת (כמה כסף מתחשק לנו להשקיע בדבר), וכיוצא בזה.

נגישות מהווה מוטיב לבחירה באיזה עיר הכי כדאי להשכיר משרד ב-2021

דברים אלו ואחרים, יכולים להיכנס לתוך קטגוריית השיקולים שלנו, באשר לבחירת מקום למשרד שלנו. אם אנחנו מתכננים על מקום מרכזי, שהרי תל אביב היא מקום דיי מרכזי, ויש בה הרבה אנשים, ואפשר למצוא הרבה סגנונות וכישרונות חביבים לבלות במחיצתם. על כן, אפשר שתהא נגישות לרבים מהלקוחות והאנשים העובדים בחברה. יתרה מכך, ישנה תחבורה ציבורית מספקת, מסלולי אופניים, ונוח במידה מסוימת להגיע למקומות דרך הקווים הקיימים. ואם יש כוונה לאפשר לעובדים להגיע עם רכב, הרי שנכנס לכאן שיקול של חניות.

עקב המרכזיות של המקום, ייתכן שיהיה פרמיום על מחיר ההשכרה והוא יהיה רב יותר, מאשר נגיד – משרד בפתח תקווה, או בצפון הרחוק.

רמת גן ובני ברק הערים המושלמות להתכתבות עם השאלה – באיזה עיר הכי כדאי להשכיר משרד ב-2021?

אופציה נוספת, היא זו של רמת גן. בייחוד בקרבת הרכבת המרכזית, התחבורה הציבורית של תל אביב – ושלל מקומות פנאי ובידור הנמצאים ברמת גן. כמו גם, רבים מהאזורים בה מטופחים ונעימים למראה, ויש שיגידו שהכבישים פנויים יותר מאשר בתל אביב. עקב כך שמדובר ברמת גן, ולא תל אביב – ועל כן, הדימוי של “מרכז” תופס פחות, על העיר הצמודה להפליא – אפשר שמחירי ההשכרה יהיו נמוכים יותר.

באופן דומה, השכרת משרדים בבני ברק – יכולה להוות רבים מהיתרונות שבהשכרת משרד ברמת גן – בין השאר כי הערים קרובות ביותר.

באיזה עיר הכי כדאי להשכיר משרד ב-2021? האם מומלץ ללכת על השכרת משרד בפתח תקווה?

והאמת היא, שבכתבה זו אנחנו רוצים להמליץ דווקא על פתח תקווה. זו פשוט כוונת המשורר, אין בהכרח סיבה ייעודית לדבר. ואם מציינים את היתרונות, הרי שלפתח תקווה מיקום מרכזי יחסית, חיבור לצירי תנועה מרכזיים (כביש 4,5,6, 471, ציר ז’בוטינסקי, ועוד) – המחברים אותה לאזור תל אביב והסביבה. על כן, אם רוצים את המרכזיות, או את הנגישות המאפיינת ערים מרכזיות – הרי שהדבר יכול להיות אפשרי כאן. בין אם זה עבור לקוחות, או אנשים העובדים בחברה.

יתרה מכך, לפתח תקווה פיתוחים חדשים בתחום הבנייה, או כך אומרים אנשים מסוימים – ואותם אנשים מצביעים אל אזורי תעשייה בקריית מטלון, קריית אריה וכיוצא בזה – בהם מתקיימות חברות הייטק, ביטוח, נדל”ן וכו’. ויתרה מכך – העלויות בהשכרת משרד בפתח תקווה, אמורות להיות נמוכות מאשר אלו שבתל אביב.  עד כאן, סיקור הנושא של משרדים להשכרה בפתח תקווה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן