news08.net/ads.txt

בדיקת חדשות 08 | “אין התנפלות”: חנויות הרחוב ביבנה נפתחו

פתיחת חנויות הרחוב לוותה מהבוקר (ראשון) בחששות מסגר שלישי ובאירועים צורמים, כאשר במתחמי קניות פתוחים של רשת “ביג”, נראו שוטרים המבצעים אכיפה נגד ניסיונות לפתוח את העסקים. בעלי העסקים ביבנה לא התרגשו מהפתיחה המחודשת בטענה כי לא הייתה התנפלות מצד הלקוחות: “כמו כל יום. לא הרגשתי שינוי מיוחד, יש תנועה מועטה”.

ברחוב דואני, מרבית חנויות  לא נראו תורים, אבל בעלי העסקים התרגשו. “זה כיף לחזור לעבודה אחרי תקופה די ארוכה. לצערי אין התנפלות. זה נראה אותו הדבר לגמרי. אני מאמינה שעוד חנויות בגדים יסכימו איתי, אך עדיף לעבוד מהאינטרנט ולא לשלם על השכירות הכה גדולה. הגיעו קצת לקוחות ועדיין רואים שאנשים מהססים להגיע”, סיפרה בעלת חנות בגדים ‘דניאלה-אופנה צעירה לנשים צעירות’. חשוב לציין, על פי התקנות מהחלטת הקבינט תותר תפוסה של עד 4 לקוחות בלבד בחנות. הפרה של התקנות תוגדר כעבירה פלילית.

רשת חנויות גולי ברחוב דואני: “שמחים שפותחים את העסקים, מקווים שהיבנאים יבואו ויפרגנו. אנחנו דואגים שיהיה סחורה לחורף וכל מה שצריך.

בעל חנות חוות התבלינים סיפר: “כמו כל יום. לא הרגשתי שינוי מיוחד, יש תנועה מועטה. אני מאמין שבמהלך הימים כן נראה שינוי”.

במתחם ה-G צמרת ביבנה התמונות היו קצת יותר אופטימיות. בכניסתו למקום, נגלה לעינינו תור די ארוך שהשתרך לכניסת החנות של רשת הבגדים FOX. מלבד זאת, חנויות בגדים נוספות השאירו את הסחורה בחוץ ובכך נתנו ללקוחות אפשרויות קנייה קצת שונה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן