news08.net/ads.txt

דניאל גרינברג על הריב עם אייל גולן: “לא משחקים יותר”

כשהיא בחודש שמיני להריונה, וציפיות רבות סביבה, דניאל גרינברג משתפת על המשבר ביחסים בינה לבין בן זוג אייל גולן.

 

כזכור, השבוע דניאל מחקה מעמוד האינסטגרם שלה כמות נכבדת של תמונות עם בן זוגה, ואז בילתה את שני הלילות האחרונים במלון עם חברותיה, מה שעורר את חשדם של אנשי הביצה הרבים. כתב ערב טוב עם גיא פינס פגש אותה על סט הצילומים לקו מוצרי הקוסמטיקה החדש שלה ושל אחותה קארין – Golden Mia, וניסה להבין מה בדיוק קרה בינה לבין אייל. דניאל סיפרה: “ההורמונים אשמים, אין מה לעשות. גבר ואישה לפעמים רבים, אבל הכל טוב. החלקנו את זה, תחליקו גם אתם, מה קרה?”.

“נשים היו אומרות לי ‘חכי תראי איזה הורמונים יהיו לך, לא תוכלי לראות את בעלך'”, המשיכה דניאל. “ואני חשבתי – ‘מה כבר יכול להיות?’. היום אייל כבר מבין את העניין”. אבל עם כל הכבוד להריון המתקדם, מה בכל זאת גרם לה למחוק את התמונות? “אמרתי לו שלא אהבתי איך שאני נראית ושיעזוב אותי. אז הוא אמר לי ‘את מתוסבכת, תלדי כבר’. הוא שאל אותי למה הורדתי את התמונות, ועניתי ‘סתם, עצבנת אותי’, וזהו, נגמר”.

אבל התמונות לא הוחזרו והרוחות לא נרגעו אחרי שבילתה את שני הלילות האחרונים בלעדיו. “הייתי עם חברות במלון, ואז הייתה כותרת ‘דניאל הלכה לישון במלון’. אני חוגגת עם חברות כי בסופ”ש שעבר הייתי עם בן הזוג שלי וחברות שלי רוצות גם. פתאום הכל השתלב יחד – ‘היא עזבה את הבית’. אז לכל המתעניינים – הכל בסדר, אני ובעלי חיים באושר, בשמחה ובהרמוניה”.

היום היא כבר חוזרת לבית המשותף שלהם ברחובות, והשהות במלון שנקבעה מראש לטענתה, אולי הייתה גם בשביל מנוחה לקראת יום הצילום עם אחותה. דניאל הוסיפה: “לא תהיה פעם הבאה, הבנו מה קורה משטויות. לא משחקים יותר”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן