news08.net/ads.txt

החל מהשבוע הבא: שישה ימי לימודים בגני הילדים ברחובות

בתום הסגר השני בחודש אוקטובר, גני הילדים ברחובות חזרו לפעילות במשך חמישה ימים בשבוע כדי לצמצם ככל הניתן את ממדי התחלואה בעיר, להגן על הילדים, ההורים והצוותים החינוכיים.

כעת, ובדומה לרשויות נוספות ברחבי הארץ, עיריית  החליטה להאריך את שבוע הלמידה בגנים לשישה ימים בשבוע.

רחמים מלול ראש העיר: “אנחנו עושים כל מאמץ כדי להחזיר את השגרה בזהירות ובעקביות. מתווה החזרה לשישה ימי לימודים בגני הילדים ייטיב עם שגרת החיים של הילדים, ההורים וגם הצוותים החינוכיים. למרות הבשורה המשמחת על החזרה לשגרה, אל לנו להיות שאננים, נמשיך להיות עם היד על הדופק כדי לצמצם תחלואה ולמנוע הדבקות”.

מ”מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: “מערכת החינוך נערכת לחזרה מלאה לשגרה. לאחר חזרתם של תלמידי כיתות ה’-ו’ השבוע לכיתות הלימודים, גם גני הילדים חוזרים לשגרה מלאה וללמידה במשך שישה ימים בשבוע. החזרה תיעשה תחת פיקוח והקפדה יתרה על הנחיות הזהירות של משרד הבריאות”.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: “מיד עם קבלת המתווה המעודכן של משרד החינוך ובהנחיית רה”ע ומ”מ רה”ע התחלנו בהתארגנות לקראת פתיחת גני הילדים בשבוע הבא לשישה ימים בשבוע. אגף החינוך והצוותים החינוכיים עובדים בשיתוף פעולה מלא לקראת החזרה לשגרה באחריות ובזהירות רבה למען בריאות הילדים, ההורים והצוותים בגנים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן