news08.net/ads.txt

הסופרת והיזמית יונית ורבר חילקה את ספריה החדשים במחלקת הילדים בקפלן

עשרות ילדים המאושפזים בביה”ח קפלן את את ספר הקומיקס החדש שהוציאה הסופרת והיזמית הרחובותית – יונית ורבר, “יזמות לילדים סקרנים”.

את החיבור בין יונית ורבר הנמנית עם חברי הקהילה של מועדון החדשנות העירוני innovision לביה”ח, רקמה חברת המועצה איטל בציר אלשיך. לדברי ורבר, “מטרת התרומה להעלות חיוך על פניהם של הילדים, ולהעניק להם חוויה מעצימה ומעשירה של יזמות בגובה העיניים בתקופה מאתגרת שבה הם מצויים והספר בהחלט יכול לתת להם כלים להעשרה, מוטיבציה, וזמן איכות לעצמם. דרך הספר יוכלו הילדים ללמוד ולהיחשף ליזמויות והמצאות ישראליות, לרכוש כלים עבור יזמים צעירים דרך קומיקס, להתגבר על פחדים שפוגשים בדרך, ללמוד לייצר שיתופי פעולה, לבנות תכנית פעולה וללמוד מכשלונות ולייצר הצלחות”.

לדברי איטל בציר אלשיך, “מרגש כתמיד ובייחוד בתקופה זו לראות את אותם אנשים המסתכלים לנעשה מחוץ לביתם ובהחלט ההתגייסות של יונית ורבר , יזמית וחברת קהילת מועדון החדשנות innovision רחובות מרגשת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן