news08.net/ads.txt

וועדת הרישוי קבעה: 25 דירות מתוך כלל יחידות הדיור ייועדו לזוגות צעירים תושבי רחובות; רחמים מלול: “השכונה החדשה תחבר בין העיר הוותיקה לשכונה המתחדשת קרית משה”

השבוע, ביום שלישי האחרון בישיבת וועדת הרישוי , אושרה הקמתה של שכונה חדשה בעיר. השכונה, בת כ- 300 יח”ד, תוקם על שני מגרשים . במסגרת האישור שניתן להיתרי הבניה, הורתה הוועדה כי 25 דירות מתוך כלל יחידות הדיור ייועדו לזוגות צעירים תושבי העיר.

מדובר בארבעה מגדלי מגורים בני כשמונה- עשר קומות, ושלוש קומות מרתפי חניה. התוכניות כוללות שטחי מסחר עבור מסעדות/ בתי קפה/ וחניות בקומת הקרקע. השכונה מתוכננת לקום במתחם אמטל, הממוקם בין הרחובות דרך הים, ששת הימים ומשה יתום. הבקשות הוגשו במסגרת תב”ע נקודתית, עם היבטים סביבתיים המתייחסים לפיתוח גן מרכזי, שצ”פ ובניה ירוקה. הפרויקט מהווה את תחילתו של שינוי והתפתחות באזור כאזור המיועד לערוב שימושים של מגורים ומסחר, והמתחם יהווה חלק מהרצף האורבני המחבר את שכונות מרכז העיר לשכונת קריית משה המתעדת להתחדש.

ראש העיר, רחמים מלול, אשר מחזיק גם בתיק ההנדסה: “השכונה החדשה תחבר בין העיר הוותיקה לשכונה המתחדשת קרית משה. מאז ומתמיד הרגשתי חובה להביא לכך שבעיר יהיה דיור בר השגה לזוגות צעירים. בפרויקט שאושר השבוע יהיה חלק של יחידות דיור המיועד עבורם. נמשיך לעודד את הדור הצעיר להשתקע ברחובות”.

חבר המועצה אבי קינד, חבר הוועדה: “כתנאי למתן היתרי הבניה אשר הגדילו את מספר יחידות הדיור, בקשתי כי הדירות הנוספות ישמשו למגורי בני המקום בלבד. אני שמח שבקשתי התקבלה, ואני גאה לקחת חלק בהחלטה שמסייעת לבני העיר הצעירים לרכוש דירה בעיר מבוקשת כמו רחובות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן