news08.net/ads.txt

זוג מקריית עקרון “חמקו” מהקורונה במשך שנה – ונדבקו: “חוששים מחזרת התסמינים”

בשיאו של מבצע החיסונים נגד הקורונה, כשיותר מ-2 מיליון ישראלים כבר קיבלו את המנה הראשונה וחלקם גם את השנייה – צעירים שלא נדבקו במשך כמעט שנה שלמה נמצאו חיוביים לנגיף. כמה מהם שחוסנו במנה הראשונה חלו, בטרם קיבלו את המנה השנייה. חן שאער (25) ובעלה (29) מקריית עקרון  חמקו מהקורונה במשך השנה אך לאחרונה נדבקו: “חוששים מחזרת התסמינים”.

 

חן שאער (25) ובעלה (29) מקריית עקרון נכללים גם הם בקבוצת הגיל הצעירה שלא הצליחה לחמוק מהנגיף. לפני פחות משבועיים הם נבדקו ונמצאו חיוביים. “אני לא יודעת ממי נדבקנו ומי הדביק את מי”, סיפרה חן, “אני גננת משלימה ועובדת בשלושה גנים בכל שבוע, ובעלי נפגש עם הרבה אנשים בעבודה שלו. לפני כשבועיים ראינו באפקליציית ‘המגן’ שנחשפנו לחולה מאומת בסופר סמוך לבית שלנו. נכנסנו לבידוד וביום ראשון התחלתי להרגיש לא טוב”, סיפרו ל-yent.

“זה הרגיש כמו שפעת”, היא תיארה, “צמרמורות וכאבים בכל הגוף. עשיתי בדיקת קורונה ויום למחרת קיבלתי הודעה שאני חיובית. הכנסתי הרבה אנשים לבידוד, כולל שלושה גנים, והרגשתי עם זה ממש רע. אחרי כמה ימים גם בעלי נמצא חיובי ויצא שהדבקנו את כל המשפחה שלו”.

“אני לא מופתעת בכלל שנדבקנו אפילו שאנחנו צעירים”, הוסיפה שאער, “אני גננת ואני חשופה להרבה ילדים, וכל ילד חשוף למשפחה שלו. אפילו הופתעתי שזה לא קרה עד עכשיו – זה בידוד שלישי שלי ורק עכשיו חליתי. לדעתי, אם היו נותנים לעובדי הוראה שנחשפים לכל כך הרבה אנשים להתחסן קודם, הרבה ממקרי ההידבקויות היו יכולים להימנע. עכשיו אני חלשה מאוד, אבל רוב התסמינים עברו. בעלי עדיין סובל משיעולים. אני חוששת שהתסמינים יחזרו כי אני שומעת שאנשים אומרים שהם חוזרים אחרי כמה חודשים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן